micra-SR20DE-K11 # micra k11 1.3 16v SE #

Gestart door PW-performance, 16 november 2009, 19:52:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

PW-performance

zo nu kan ik eindelijk mijn micra laten zien hier.

na maanden zoeken een mooie micra gevonden.

1.3 16v SE
80.000km
bj 1998

2 airbags - elektrische ramen - airco - centrale vergrendeling op afstand - audio systeem 6 speakers - enz enz.

plannen: SR20DE - verlagen - dikke wielen - enz enz.











ook nog een donor micra gevonden. voor eventuele onderdelen.








www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Ronald


jasperdg

Mooie kar zeg! Alles zit er al op tot aan de instap lijsten toe...
Ik blijf de stofjes keuze van de Jappen wel erg dubieus vinden. Deze kleuren detoneren helemaal bij je mooie zwarte uiterlijk.

What the fuck is nou een SR20DE? Een of ander 2 liter blok of zo?
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

PW-performance

#3
ja een SR20DE is een motor uit een sunny n14 gti of primera gt ongeveer 150 pk

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Larrs

Nu heb je ook echt een hele mooie gevonden.  :duim:
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

nismo

Hopelijk dat het nu eindelijk van start kan gaan piet! Succes iig en wil wel een rondje mee op een meet als ie klaar is, kijken wat het verschil is tussen een sunny met de SR20 en een micra :D

Anti autostyle!!

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Challenge

Citaat van: nismo op 16 november 2009, 21:43:16
Hopelijk dat het nu eindelijk van start kan gaan piet! Succes iig en wil wel een rondje mee op een meet als ie klaar is, kijken wat het verschil is tussen een sunny met de SR20 en een micra :D
Kan je vertellen veel,heb namelijk wel beide mogen rijden en 1 er van nog steeds :D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo

Haha, 1 ding dat ik zeker voor de sunny blijf gaan is de controle en comfort van de auto.

Ik heb nu al bij de micra dat ie af en toe een beetje zenuwachtig wordt, zeker op hogere snelheden.

Maar goed, dat maakt verder niet uit nu :D

Anti autostyle!!

Challenge

Citaat van: nismo op 16 november 2009, 22:00:06
Haha, 1 ding dat ik zeker voor de sunny blijf gaan is de controle en comfort van de auto.

Ik heb nu al bij de micra dat ie af en toe een beetje zenuwachtig wordt, zeker op hogere snelheden.

Maar goed, dat maakt verder niet uit nu :D
Na als je het 1 en ander aan de micra aanpast heb je dat ook niet meer dat gevoel,en heb het al een paar keer getest(zandvoort). :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

emiel

Aloha,

die ziet er  :duim: goed uit zeg!

We zijn benieuwd wat die doet met dat andere blok erin.

Groetjes en succes,

Emiel & Andrea

nismo

Citaat van: Challenge op 16 november 2009, 23:21:28
Citaat van: nismo op 16 november 2009, 22:00:06
Haha, 1 ding dat ik zeker voor de sunny blijf gaan is de controle en comfort van de auto.

Ik heb nu al bij de micra dat ie af en toe een beetje zenuwachtig wordt, zeker op hogere snelheden.

Maar goed, dat maakt verder niet uit nu :D
Na als je het 1 en ander aan de micra aanpast heb je dat ook niet meer dat gevoel,en heb het al een paar keer getest(zandvoort). :)

Je moet toch een keer mee naar de Ring (en dan meer voor de autobahn) en dan daar eens kijken, op circuit is het asfalt vele malen beter als op de weg :D

Anti autostyle!!

Heiko

Micra ziet er mooi uit, en is lekker compleet ook.

PW-performance

ook velgen gekocht voor de micra (even gepast onder de onderdelenauto)

16 inch 7,5 j et-35

er liggen nog 215-40-16 banden omheen maar dit wordt 195-40-16.
eerst de velgen opnieuw spuiten en nieuwe falken banden erom. dit met de apex verlaging moet het wel goed staan.





www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Red Racer

Zozo dat gaat zekers wel goedstaan met een verlaging en dan nog 150pk op de banden.

dan mag je wel rustig aan doen met je gaspendaal.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]