micra-SR20DE-K11 # micra k11 1.3 16v SE #

Gestart door PW-performance, 16 november 2009, 19:52:55

Vorige topic - Volgende topic

Chrismo

Goed aan de gang Piet! Ben benieuwd wanneer jij de motorwissel gaat uitvoeren. Zal eerst een setje aandrijfassen moeten komen zeker?

gr Chrismo

PW-performance

eerst de motor erin dan kan ik de exacte maat bepalen van de as.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

PW-performance

eerst de speakers maar upgraden.

vulringen gemaakt voor de composet voorin. 2 x 7mm dan past het nog mooi achter de orginele kappen.

eerst de deuren ontdreunen dan plaats ik ze op hun plek.

tweeter komt in de A-stijl verwerkt (zit de orginele nu ook)

kabels en versterker en woofer komen nog.

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

PW-performance

en weer een beetje verder. ook nieuwe bedrading in de deur getrokken.

het ontdreunen doe ik als het wat warmer word of in januari als ik mijn garage krijg hier.

niets veranderd zou je zeggen.

nu de A stijlen aanpassen voor de nieuwe tweeters. filters komen achter het dashbord.

Red Racer

Ziet er goed uit, moest zelf ook ringen bij mijnus plaatsen(magneet veel groter).
Wat voor merk is het Piet?

maruh wat een bekabeling in die deuren :o zie elec ramen en zit ook cv in zeker.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

PW-performance

een hightech micra he.... elektrische ramen / centrale vergrendeling / speakers

merk is pioneer TS-E176c composet 220watt

PW-performance

en mijn nieuwe 2,5 inch header ook binnen.

Michiel

Challenge

Mooi hoor,
Heb hem er ook onder zitten bij de micra.
Tips las gelijk de dopjes vast :D
+ alle gaten bij je blok want de boutgaten zijn niet helemaal gelijk aan die van je blok :duim:
Heb je al een idee wanneer je aan de motorswap gaat beginnen?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

PW-performance

alle doppen zoals de egr e.d. haal ik er allemaal vanaf. geeft een betere flow.
begin van de swap hoop ik met een paar maanden uit te voeren.
eerst het blok nalopen (lagerschalen / baklagers / koppeling e.d. vervangen)
maar er is geen haast en ik wil het goed hebben.

Red Racer

mooi spruitstukje!

nu aleen bekijken hoe ik het doe vanuit engeland.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ronald

goed bezig piet ;)

edit:
wtf?!? mijn smileys hebben kerstmutsen :D

Red Racer

Jaar.''[/size]

PW-performance

vandaag even lekker aan het klussen geweest

eerst de voorpijp ontdaan van z'n hitteschild ivm hinderlijk rammelen. daarna de verlagingsset gemonteerd eindelijk.

ook een setje smoke zijknipperlichten erop gezet. en tijdens het verlagen ook mijn andere remklauwen gepast. nu andere schijven bestellen en kan de remmerij aangepast.

foto voor de verlaging.

en hier de foto's na de verlaging.

Ronald