micra-SR20DE-K11 # micra k11 1.3 16v SE #

Gestart door PW-performance, 16 november 2009, 19:52:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

emiel

 :duim: :duim: :duim:

Dat ziet er zeker strak uit!!!

Mooi hoor :duim:.

Red Racer

Erg Mooi die verlaging  8)

hoeveel mm als ik vragen mag?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

PW-performance

het is een apex verlagingsset. aantal mm weet ik niet.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Larrs

Dat ziet er zeker goed uit, maar dat zijn alleen maar verlagingsveren van Apex?
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

PW-performance

Citaat van: Larrs op 02 januari 2010, 19:57:27
Dat ziet er zeker goed uit, maar dat zijn alleen maar verlagingsveren van Apex?

ja alleen veren op orginele schokbrekers. (zijn de oude veren van challenge)

later nog een keer een schroefset kopen.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

HSDJ

Citaat van: micra-SR20DE-K11 op 02 januari 2010, 20:06:30
Citaat van: Larrs op 02 januari 2010, 19:57:27
Dat ziet er zeker goed uit, maar dat zijn alleen maar verlagingsveren van Apex?

ja alleen veren op orginele schokbrekers. (zijn de oude veren van challenge)


Orginele schokdempers? dan zit je max op 40 mm.
Voor een lagere ligging is het verstandig om kortere schokdempers te nemen.
Anders slijten de orginele te hard.
Krijg al airmails van het CJIB.

Voor foto's, check;  http://www.mijnalbum.nl/Album=USIV67UB

PW-performance

Citaat van: HSDJ op 02 januari 2010, 20:29:20
Citaat van: micra-SR20DE-K11 op 02 januari 2010, 20:06:30
Citaat van: Larrs op 02 januari 2010, 19:57:27
Dat ziet er zeker goed uit, maar dat zijn alleen maar verlagingsveren van Apex?

ja alleen veren op orginele schokbrekers. (zijn de oude veren van challenge)


Orginele schokdempers? dan zit je max op 40 mm.
Voor een lagere ligging is het verstandig om kortere schokdempers te nemen.
Anders slijten de orginele te hard.

er zijn ook veren van 50mm die op orginele schokbrekers kunnen, of het verstandig is denk het niet.
daarom ook voor later een schroefset. en ik nog wel een set schokbrekers liggen, dus kan ik nog wel een tijdje vooruit.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Ronald

Citaat van: HSDJ op 02 januari 2010, 20:29:20
Orginele schokdempers? dan zit je max op 40 mm.
Voor een lagere ligging is het verstandig om kortere schokdempers te nemen.
Anders slijten de orginele te hard.
maar ook met 25mm verlaging op originele schocks slijten ze harder natuurlijk.  :duim:

Challenge

Als je nog lager gaat, met de sr20 in de motorruinte, heb je helemaal geen comfort meer...
ik heb ook 35mm nu en dat is genoeg,want hij zakt nog iets door omdat je meer gewicht voorin hebt.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

HSDJ

Citaat van: Ronald op 02 januari 2010, 23:14:47
Citaat van: HSDJ op 02 januari 2010, 20:29:20
Orginele schokdempers? dan zit je max op 40 mm.
Voor een lagere ligging is het verstandig om kortere schokdempers te nemen.
Anders slijten de orginele te hard.
maar ook met 25mm verlaging op originele schocks slijten ze harder natuurlijk.  :duim:


uiteraard.
Met 40 mm is de afstand van je cilinder in je schokdemper en de onderkant van de schokdemper dus danig klein dat de cilinder, bij invering de bodem raakt. Hier door slaat het menbraam stuk en heb je sneller interne lekkage.
Krijg al airmails van het CJIB.

Voor foto's, check;  http://www.mijnalbum.nl/Album=USIV67UB

PW-performance

Citaat van: HSDJ op 03 januari 2010, 13:08:48uiteraard.
Met 40 mm is de afstand van je cilinder in je schokdemper en de onderkant van de schokdemper dus danig klein dat de cilinder, bij invering de bodem raakt. Hier door slaat het menbraam stuk en heb je sneller interne lekkage.

hier heb ik wel een oplossing voor. dan heeft de orginele schokbreker daar geen last van.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

HSDJ

Krijg al airmails van het CJIB.

Voor foto's, check;  http://www.mijnalbum.nl/Album=USIV67UB

Red Racer

Zodeju Piet  :o :o :o

nu alee je wissertje achter he ;)
hoeveel is het?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

PW-performance

17 inch. maar ik ga naar 16 inch.

17 inch kan wel maar ik wil later nog wat lager en dat zal dan niet lukken.

wissertje gaat nog plat. moet mijn reserve motor nog even ombouwen.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods