lekker paars van karin

Gestart door karin, 06 september 2005, 12:43:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

karin

Automaxx is allangg geweest ;) maar toch bedankt ik ga straks naar JAF dus dan zorg ik wel dat ik daar plezier heb ;D :D
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

nismo


Anti autostyle!!

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

karin

daarom (ik betrek he t dus maar op een andere automaxx, snappie...?)
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

nismo


Anti autostyle!!

karin

argg, ik lees de laatste tijd zo vaak dat mensen schade aan hun auto hebben (door mensen die geen respect hebben voor auto`s)
tot nog toe was ik iedere keer blij dat het bij mij nog niet weer gebeurt is.

Helaas was het te mooi om waar te zijn. Maar goed, vandaag kwam ik dus bij de auto zie ik een schade aan de deur.
Weer zo`n idioot die niet even met beleid uit heeft kunnen stappen. Uiteraard was de auto allang weg!!!

Is het dan zo moeilijk om andermans auto heel te laten !!
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

Tweety

Dat fenomeen heet JALOEZIE >:(
Tweety :

Nissan Micra K11 1.3i Lima

Kenteken : ZJ-NH-65
Bouwjaar : 1999
Kleur : Geel
Brandstof : Benzine
Vermogen : 55kw
Gewicht : 840kg

karin

dat was het wel bij mijn tankdop vorig jaar, maar dit is gewoon LEO lomp en onbenullig wezen.
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

Tweety

Of het was iemand met een oud barrel die het toch niet uitmaakte, een deukje meer of minder.
Maar die mensen kunnen het meestal niet hebben als een ander wel een gave auto voor de deur heeft.
Oftewel, ff een flinke tik met de deur en dan volgt vanzelf de voldoening, en de haat vanuit de andere partij.
Tweety :

Nissan Micra K11 1.3i Lima

Kenteken : ZJ-NH-65
Bouwjaar : 1999
Kleur : Geel
Brandstof : Benzine
Vermogen : 55kw
Gewicht : 840kg

karin

nou het is geen deuk, alleen een zichtbare lakbeschadiging. Dus daarom denk ik niet dat het express gebeurt is.
Vormen van express vernielen heb ik wel gezien op het forum. en daar word je echt niet goed van.
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

Tweety

Gelukkig dat het nog meevalt.
Ja krassen door sleutels, of gewoon bumpertje-tik spelen...

Zelfs het gedrag van sommige mensen op de weg word ik nijdig van, en ik ben er niet zo een die continue zit te vloeken en schelden achter het stuur, maar sommige mensen halen het bloed onder je nagels vandaan >:(
Tweety :

Nissan Micra K11 1.3i Lima

Kenteken : ZJ-NH-65
Bouwjaar : 1999
Kleur : Geel
Brandstof : Benzine
Vermogen : 55kw
Gewicht : 840kg

MicraMuts

Das kl*te!

Ik probeer hem zoveel mogelijk naast duurdere auto's neer te zetten maarja dat kan niet altijd dus mijn auto ziet er ook niet uit.. heb me er maar bij neer gelegt, maar als ik het zie, dan zijn ze nog niet klaar met mij!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Michiel

Erg zonde, vorig jaar een hoop werk aangehad met je bumpers en het spuiten :(

En inderdaad, als ik mijn auto op een parkeerplek neerzet, zet ik hem ook altijd naast erg dure auto's, vaak gaan die mensen er wel wat zuiniger mee om (pas wel op voor lease-auto's :P )

karin

Zo hé, ik had niet verwacht dat ie er nog altijd op zou staan. Zitten jullie ondertussen niet aan jullie data limiet  :D!!

Nou hij rijd nog steeds  :wave:. Hoest hier verder !! :)
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

MicraMuts

Hey! Jij hier ook weer! Gezellig!  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)