lekker paars van karin

Gestart door karin, 06 september 2005, 12:43:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tha_Jos

nou daar ben ik het toch niet mee eens, want de eerste tank had ik er niet eens aan gedacht dat ik op die benzine reed en toen heb ik dus gewoon normaal gereden en toen stond ie ook ineens op 530. Terwijl hij normaal bij 440 al in de reserve komt te staan. Ik had het er met mijn vader over en die bevestigd ook dat ie op de shell bezine verder komt. En vandaag heb mijn vriend echt absurd lomp gereden (wegens omstandigheden) en toch staat ie nog niet op de helft met 250 kilometer.

karin

oeps hd niet door dat jos zijn account nog aan stond :D
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

Challenge

Wat nu ook meespeelt is het mooie warme weer,dan rij je ook aardig wat kilometertje's meer. :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

karin

Mijn auto staat nog geen maand weer voor de deur en er is alweer een HUFTER geweest die geprobeerd heeft om mijn tankdop los te krijgen   :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( >:( >:( tot dusver de nieuwe laklaag!
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

Challenge

Is dat alleen maar voor de benzine :-\
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Doompie

tjeu . trieste zaak weer..



ps over die benzine.. Normaals verliest benzine na een tijdje in de tank te hebben gezeten van veel schudden enzo .. een beetje energie .. en moet je dus meer hebben voor hetzelfde resultaat.. de nieuwe shell benzine houd deze energie VEEL langer vast..
Daardoor merk je duidelijk dat aan het einde van de tank je benzine meter minder hard zakt als voorheen ..

Challenge

jammer voor mij dan,mag alleen octaan 98+ tanken :P
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

karin

Als het alleen voor de benzine is vraag ik me af, waarom mijn auto met mijn minitabk als er om je heen allemaal grote (lelijke) bakken staan met veel grotere tanken!

Is er dan helemaal geen respect meer voor auto`s waaraan je kan zien dat er moeite voor gedaan is!
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

MicraMuts

nee want er zijn mensen die daar niets om geven helaas  :-\

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

karin

van het weekend is de bumper weer gelijmd, ivm met een scheurtje en voor wat meer stevigheid en volgende week even bijspuiten en dan zijn we weer helemaal klaar voor automaxx. Ik heb er zin in!
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

sylvia


nismo

summer edition op walibi meen ik

Anti autostyle!!

MicraMuts

Jep!  :)

Staat in het topic meetings :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

karin

zo vandaag even een setje 6"x9" speakers op mijn nieuwe hoedenplank (met dank aan jaco) gemonteerd en aangesloten.
Eindelijk gaat ie hard enoeg om mee te kunnen zingen zonder er last van te hebben ;)

Zal morgen even foto`s maken, want het was nu te donker om nog foto`s te maken.
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

Micra_powerk10

Van welk merk?

Alvast veel plezier op automaxx

Groetjes,

Citaat van: karin op 03 september 2006, 22:12:44
zo vandaag even een setje 6"x9" speakers op mijn nieuwe hoedenplank (met dank aan jaco) gemonteerd en aangesloten.
Eindelijk gaat ie hard enoeg om mee te kunnen zingen zonder er last van te hebben ;)

Zal morgen even foto`s maken, want het was nu te donker om nog foto`s te maken.
I am only the driver..
Ford USA Mustang