Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

dimimicra

#180
Heb het vooral gedaan omdat mijn stuur een van de enige zaken is die zwart is :-) zou ik nog iets in het zwart zetten? Had graag een zwarte versnellingspook gehad met een lederen ding onder in plaats van da grijs rubberen ding, wat denken jullie ervan??


Red Racer

als je dat rubberen pookhoesje weghaalt en daar een leren zwarte voor in de plaats doet en evt je teller huisje zwart.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Heb het net grijs gespoten hahaha :-D
Zou dat denk je mooi zijn dat leder en dat stuk nog in het zwart spuiten? Zal dat niet TE zijn?


Red Racer

of aleen je pookhoes leder te doen met een nismo pook en de voorzijde van het tellerhuisje zwart en dat achterkantje zilver?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Tellerhuisje is helemaal zwart metalic geworden :-)








Rob

whoww mooi man!
dat lijkt me wel wat voor me andere velgen
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

zozo dat is puik en net gespoten ;)

zal net worden met die zilveren teller plaat ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Ja vindt het zelf ook mooi...
Wat tof is, is dat de kleur in het licht wat bruinig wordt, zeer mooi :-P


davey

netjes gespoten hoor!

ff hier reactie ivm met topicvervuiling bij andere ^-^

uitlijnen in hier in nederland niet verplicht naar mijn weten wordt daar ook niet naar gekeken bij de apk ofzo.. pin me er niet op vast!

echter is het uitlijnen vaak echt noodzakelijk naar een bepaalde kant trekt! of staat het stuur vet scheef etc. vaak hebben mensen helemaal niks in de gaten tijdens het rijden.. echter wel dat hun banden belachelijk hard slijten
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

dimimicra

Laatst had ik met de micra een klapband. Heb dan maar mijn stalen velgen erop gesmeten. Nu dat de velgen thuis stonden heb ik ervan geprofiteerd om ze te herspuiten ... Ik wou ze iets donkerder. Hier foto's :
Er wel niet op letten dat de banden mee zijn gespoten, er komen echter 4 nieuwe banden op de velgen ( Goodyear Vector 4 seasons 185/55 R14 ).
Wat vinden jullie ervan ? Zo mooi ? Of weer zoals vroeger , licht-grijs metalic...








Red Racer

is het makkelijk om de kleur van de auto te vinden in een spuitbuskleur?

anders kan je het kapje blauw spuiten en de rand afplakken en die ook blauw meenemen.

als je dan toch bezig bent kan je deze grijse verf ook op je stootlijsten doen


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Is helaas niet zo makkelijk te vinden, het enige dat ze verkopen is het stickje om kleine zaken mee op te lappen ...


Red Racer

je kan het anders proberen of anders gewoon een blauw velg lint maar dat is wel wat minug.

kan je het niet gaan fotoshopen? je bent er vrij makkelijk mee.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

vind ze super stoer zo maar dat zijn geen orginele S velgen
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

emiel