Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

davey

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

dimimicra



Red Racer

idd je hebt ook helder glas, hij bedoelt meer dat zijn vooraanzicht strak en weinig peospas heeft denk ik.

het staat hem nog niet zo gek ook die shop met die lampen, maar dan zou ik zelf die leds uit zetten


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Ga het toch niet doen ... Vindt 40 euro veel te veel voor wat het is ...


Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

hij bedoelde dus toch helder glas:p maar wist waaschijnlijk niet dat dimi dit inmiddels ook al heeft haha
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

dimimicra

Vandaag een beetje aan de micra kunnen bezig zitten :-) Eindelijk weer wat zon hier ...
Een paar fototjes :

Eerst en vooral voor de veiligheid mijn brandblusser vast ingebouwd. Vindt het wel een handig plekje... Zit niet in de weg :-)



Hier en daar wat stikkertjes :

Nismo sticker op het tellerhuisje :



Nismo sticker op tankklep, dit heeft wel een reden waarom hij daar staat, had hem er anders niet op geplakt :-) Het is omdat er op m'n tankklepje een blutsje zit die je nu niet meer ziet door die sticker :-)
Op de ruit 'made in japan' en op deze foto zie je ook m'n herspoten velgen met m'n nieuwe banden op :



Nissan zonneband :




Red Racer

dit zuin seer nette subtiele updates ;) dimi.

hoe heb je  de hoedenplank aangesloten? ziet er beun uit.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Watbedoel je met beun? Die was al zo aangesloten dus ikkan je het niet vertellen :-P


Red Racer

beun is amaturisties bedoelt dat het niet helemaal netjes en knap.

maar hij doet het teminste toch?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Zit ook maar in de koffer he ^^ en ja hij doet het ...


Deadly_Paradox

Voor een paar euro heb je een stuk MDF en speakerdoek en dan kan je vrij simpel een mooie hoedenplank maken.
Voordeel van de MDF (ik adviseer 22mm) is dat de bass een stuk beter overkomt ;)

dimimicra

Vandaag wat tijd gehad om iets te doen, heb mijn achterruit zwart getint :)
Wat vinden jullie ervan ?





Hier en daar wat stickertjes vervangen :

zijruit :



Voorruit :




Rob

netjes
zit er nou nog vocht bij het achter raam rechts wat weg moet trekken?
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Neen , dat is vocht die buiten zit:=) Heb de foto's smorgens genomen bij zonsopgang dus was wat vochtig :=)