Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

joyce-micra

indd op veiligheid moet je niet bezuinigen. ik zie nu dat de brembo max niet die zijn wat ik dacht dat het waren die wat ik bedoelde waren exact hetzelfde als de orginele.

dimimicra

Ik heb nog een klein vraagje, remschijven heb ik nu binnen, nu ben ik aan het aarzelen voor de remblokken... Zijn die EBC Greenstuff remblokken veel beter dan gewone originele remblokken ? De brembo blokken kosten zo'n 40 euro. De Greenstuff's 65 euro. Wat zouden jullie doen ?


dimimicra

Heb net wat inkopen gedaan voor de micra :)

Brembo max remschijven.
EBC Greenstuff remblokken.
Richtingaanwijzers in het spatbord in doorzichtig wit plastiek ( clear side repeaters )
LED richtingaanwijzer bulbs voor voorste koplampen.
LED richtingaanwijzer bulbs voor in de clear side repeaters.
LED richtingaanwijzer bulbs voor achterste lampen


Micra SRi

Citaat van: dimimicra op 14 maart 2011, 21:00:36
Ik heb nog een klein vraagje, remschijven heb ik nu binnen, nu ben ik aan het aarzelen voor de remblokken... Zijn die EBC Greenstuff remblokken veel beter dan gewone originele remblokken ? De brembo blokken kosten zo'n 40 euro. De Greenstuff's 65 euro. Wat zouden jullie doen ?


Ik denk het wel.
Succes met het monteren.
gr.
Luigi

dimimicra

Hoe krijg je eigenlijk de richtingaanwijzers in het zijpaneel eruit?


Rob

naar beneden drukken  en dan kan je ze er uit trekken voorzichtig

ps als je witte kapjes vervangt zet een stekker achter de fitting tegen je scherm anders kan je hem gaan opzoeken via de wielkast hahaha
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Bunny

ik denk dat je problemen krijgt met je led verlichting voor de knippers. Ik weet niet precies hoe het werkt maar je knipperlichtapparaat verwacht een bepaalde hoeveelheid stroom wat naar de lampjes gaat, bij leds is dit een stuk minder waardoor ze sneller gaan knipperen.

kijk maar eens op google :)

http://www.google.nl/#sclient=psy&hl=nl&safe=off&q=led+knipperlichten+te+snel&aq=&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=8120cbe8b37cea15

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

het is meestal aleen de voorste en achterste knippers al je die vervangt door voor/achter met led dat ze dan al een malle gaan knipperen.

heb een hele tijd met leds aan de zijschermen gereden.

idd als je de knippers van de zijschermen haalt hou ze dan even vast voordat je ze kwijt bent in je zijscherm.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

ik heb ook LED knippers en tja ze knipperen "iets"sneller als normaal maar niet schrikbarend veel meer dan normaal voor en achter wel gewoon gloei lampjes @ knippers
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Nog een vraagje, sinds ik mijn luchtmassameter en ecu heb vervangen loopt de auto niet meer zo goed als vroeger. Kan het zijn dat alles weer geregeld moet worden met de computer?


Rob

haal je accu ff los een paar minuten dan reset je ecu en probeer het dan nog is een keer
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Ok. Doe ik morgen. Bedankt voor de tip, ik laat nog iets weten ;-)


TeSprouT

Mooie Micra! Ziet er goed uit, vind je velgen ook erg mooi staan!
Het resultaat wat betreft het resetten van de ECU ben ik ook wel nieuwsgierig naar, heb zelf namelijk ook wat problemen.

Ben benieuwd! :)
Love the potiential

dimimicra

de auto reageerd nu nog heel af en toe raar, wordt steeds minder en minder. Mijn broer had hetzelfde probleem met zijn 350Z ... Hij heeft de accu eens eruit gehaald voor in een andere auto te steken en daarna deed de Z enkele dagen raar. Nu rijd hij weer normaal. Dus het zal afwachten worden voor mij.


dimimicra

Heb vandaag mijn wisserbladen en het plastiek eronder die helemaal langs de voorruit loopt herspoten in het metallic , hier wat fotos :



Ook nissan stickertjes onder m'n koplampen geplaatst.



Wat vinden jullie ervan ?