Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

ziet er goed uit dat metallic gespoten, kan dat ook met je achterruitenwisser?

dat nissan stickertje is een leuke detail O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Spuitbus was net op haha :D Ga morgen achter een nieuw en ga dan de achterkant doen :)


Rob

staat hem goed!
zijn de kleine dingen die het doen ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Inderdaad, het zijn de kleine dingen die het doen ^^ Doet ook altijd goed als de micra er stilletjes aan beter en beter uit ziet ^^


davey

netjes hoor! alleen die gigantische kier tussen de koplamp en motorkap vind ik zo jammer met deze koplampen!
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

dimimicra

Dat zie je bijna niet als je gewoon rechtop staat hoor, is gewoon omdat ik de foto ter hoogte van de lamp heb genomen :)


Rob

dat probleem heb ik ook is best makkelijk op te lossen ;)
montage gaatjes van het voor frame iets opruimen en de lamp omhoog monteren iets meer
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Vandaag het racegaas in m'n grill wit gespoten. In de bumper heb ik nu ook racegaas gezet die ik wit heb gespoten.






TeSprouT

Love the potiential

davey

zeker heel netjes. ik heb het bij mij juist zwart gespoten. geeft gewoon een lekker contrast!

O0 keep u te good work!
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Red Racer

Dit ziet er echt heel netjes gedaan uit, je zou ook de logo's naar infinity kunnen verranderen voor meer luxe.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Vleespet

Netjes hoor! Die paravan in de lak is ook een mooi detail; strak!

dimimicra

@ red racer

waar zou ik zo'n logos kunnen vinden ?


Rob

dat heeft wel wat kerel! keep on the good work!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra