Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

emiel

 O0

mooi gedaan, staat hem goed!

dimimicra

Witte zijknippers aangekomen :-) Ook nieuwe NISMO nummerplaathouder. ( nummerplaat stond op de foto nog niet vastgevezen ;-) Daarom lege gaatjes.








Rob

jammer dat jullie daar van die kleine plaatjes hebben als kenteken
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Shadow

Vind je dat jammer? Ik vind het wel mooi hoor!
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

dimimicra

Nu hebben we ook de europese grote nummerplaten :-) Als je een nieuwe wagen koopt heb je sowieso een grote nummerplaat zoals bij jullie :-)


TeSprouT

Erg netjes weer allemaal! Die witte knippers maken het weer net wat meer af zo!  O0
Vind je velgen ook erg gaaf staan onder de micra. Wat voor velgen zijn het? Is dit 14"?
Love the potiential

dimimicra

Jep, 14 inch velgen met 185/60  goodyear vector 4 seasons banden op :-)


dimimicra

Gisteren naar Nissan Dealer geweest om mijn micra eens uit te lezen om erachter te komen van waar het probleem komt uit mijn ander topic. De mechanieker zei dat mijn motor 100% in orde is, alsof ie uit de fabriek komt. Ik kan er nog minstens tot 300.000 mee zonder enig probleem. Volgens hem neemt de motor ergens valse lucht, dit kan zijn omdat er ergens een afdichting aan de lmm niet meer zo goed is, heb nu alle afdichtingen vervangen en nu is het afwachten of ze het nog doet :-)


monstermicra11

ok dus toch valse lucht bij jouw, dan ga ik dat bij mij ook eens goed checken!

Rob

denk dat alle micra's rond die leeftijd wel is slangen mogen vervangen waar onder ook ik...

denk dat is snel maar is ga meten wat ik moet hebben en dan mooi blauwe siliconen slangetjes ga bestellen
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Vandaag rondgereden met de auto... Tot nu toe geen problemen meer ... Hopelijk blijft het zo. Draait stationair wel iets te hoog, maar daarvoor zal ik naar nissan gaan om dit te laten regelen.


dimimicra

Micra heeft weer problemen. Nu ben ik er zeker van dat die 2dehands luchtmassameter al stuk was. Wanneer de auto stotterd en ik op de luchtmassameter tikjes geef ( aan het plaatje waar de elektronische onderdelen achter zitten ) verdwijnt het probleem, luchtmassameter stuk dus. Heb er normaal gezien garantie op dus ga me niet bezighouden met het herlassen van de puntjes, gewoon een vervangluchtmassameter opeisen.


dimimicra

Nismo badge in grill gestoken, sorry micra is zéér vuil :-P




Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Ik mag deze namiddag achter mijn vervanluchtmassameter, hopelijk is het probleem dan eindelijk opgelost :)