Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Milo

Citaat van: dimimicra op 08 juni 2011, 12:56:52
Inderdaad :) Voor ik naar de controle ga moet ik vanalles vervangen zodat ik erdoor geraak ... Mijn leds moeten eruit, xenon, wielen zijn te breed dus moeten de originele erop enzoverder...

Jeetje wat een gedoe allemaal dan :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

zijn ze hier toch een stukje makkelijker hé:P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Citaat van: Defqon op 08 juni 2011, 16:43:19
zijn ze hier toch een stukje makkelijker hé:P

Jaa, gelukkig wel!
Hoop dat ik door de keuring kom met mn banden...
Anders moet ik mn oude banden er trug op zetten.
Niet dat dat zo erg is, maar ik weet niet meer wat voor/achter/links/rechts was... :x
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

dimimicra

Morgen ga ik achter mijn k&n induction kit :)
Zou het iets uithalen als ik 2 flexiebele buizen naar de filter laat lopen ? Het uteinde van de buis moet achter m'n grill komen zodat er veel verse lucht inkomt, dus ik dacht, waarom niet 1 buis langs links en 1 buis langs rechts laten lopeN ? Of haalt dat niets uit ?


Rob

je kan ook onder je accubox door naar je voorbumper ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Denk je dat dat beter is dan aan de grill ?
alvast bedankt voor je advies. Zouden 2 buizen iets uitmaken denk je ? Of is eentje voldoende ?


dimimicra

Ook lees ik hier en daar op sites dat zo'n induction kit slecht is voor je motor omdat hij warme lucht zou aanzuigen ? Is dat waar ? Volgens anderen is het dan wel heel goed voor je motor ?? hmmm ... Graag enig advies, als het echt zo slecht is ga ik er morgen niet om ...


Rob

bij verkeerde installatie ja... maar als het filter te hoogte van accu zit dan zuigt hij koude lucht (daar haalt hij origineel ook zijn lucht)
en met die flex buis kan je onder je accu door en dan heb je koude rijwind
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Ja maar de filter van deze kit moet je op de luchtmassameter zetten... Dus de filter zelf bevindt zich ver van frisse lucht, daarom dat je die flex bui moet installeren... Wat denk je ervan ?


dimimicra



Rob

tja die je daar ziet heeft links en rechts een aanjaag buis voor koude lucht... ik zou zelf niet voor zo een model gaan maar gewoon lekker pijp en dan naar je accu hoek

zodus
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Dus jij zou hem morgen niet gaan ophalen ? Ik wou deze omdat dat een merkfilter is ( k&n ) ... Hmmm, aarzeling :P


Rob

kan je net zo goed van k&n zo filter nemen als op mijn foto als je voor het merk gaat ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Hoe moet ik dat dan doen ? Gewoon filtertje kopen van k&n en zo een buis ergens proberen te scoren ?
Zou wat iik je heb getoond schadelijk zijn voor de motor of niet ? Of zou het mij minder vermogen laten hebben ook ??


Rob

autostyle heeft mooie buizen sets (net als op de foto die ik heb dat is die set)
en dan gewoon een goed filtertje er op

en als je hem zo installeert als op de foto heb je voldoende koude lucht en kan er niks gebeuren met je motortje waar je bang voor bent... waarom zou ik er anders mee rijden... en meerdere mensen?

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed