Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dimimicra

Op een rode zou ik donkere zetten... Is mijn mening hé :)


terl

Ja wil graag meningen horen haha!!!
endless project =D

2yellow4u


dimimicra

Binnenkort Cold air intake op de auto plaatsen :) Net die van Luigi overgekocht ^^


Micra SRi


dimimicra

CAI van Luigi ingebouwd :



Volgend klusje is mijn motor eens mooi poetsen want hij ziet er niet uit :-)


Micra SRi


TeSprouT

Ziet er goed uit man! Erg gaaf! Merk je ook al verschil qua geluid en performance? ;D
Love the potiential

dimimicra

Het verschil qua geluid is enorm :D Vooral vanaf 5000 toeren begint het echt te schreeuwen dat het niet normaal is, mensen draaien zich om in  straat haha :D
Performance : Auto draait volgens mij veel  beter stationair, is soepeler en heb de indruk dat hij tot 100 km/h toch ietsje sneller is ...
Wat ik nu nog ga doen is een flexbuis aanbrengen van mijn grille tot aan het filter zodat er nog meer 'verse' lucht wordt aangezogen.


dimimicra

Ik heb eigenlijk de indruk dat hij in z'n 5de versnelling trager wordt dan ervoor, kan goed zijn dat het niet zo is hoor ;-) Hij is in ieder geval nog snel genoeg voor mij :)


TeSprouT

Gaaf man! Is toch wel leuk heh als mensen zich omdraaien wanneer je een dot gas geeft! O0

Meer verse lucht aanzuigen klinkt goed, schijnt ook te helpen bij betere prestaties, ik blijf het volgen ben benieuwd!

Mijn CAI is vrijdag verzonden vanuit Engeland, ben ook erg benieuwd hoe dat gaat.
Love the potiential

dimimicra

Ja is inderdaad leuk :) De aanzuiging van de lucht die je hoort als je kort stukjes gas geeft is ook tof om te horen :)


Micra SRi

Weer een tevreden Micra fan.
gr.
Luigi

Micra SRi

Citaat van: dimimicra op 06 december 2011, 12:00:49
Ik heb eigenlijk de indruk dat hij in z'n 5de versnelling trager wordt dan ervoor, kan goed zijn dat het niet zo is hoor ;-) Hij is in ieder geval nog snel genoeg voor mij :)

De 5e versnelling is een overdrive. In de 4e versnelling merk je echt het verschil.
gr.
Luigi

Rob

idd 5 is overdrive in zijn 4 haal je ook hogere top :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed