Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

dimimicra

Nog 2 kleine updates aan de micra, m'n broer heeft het een en het ander vervangen aan z'n 350Z en ik heb zijn oude spullen gekregen.

350Z pedalen, passen zo op de micra :



Hij had op eBay een koffermat besteld, verkoper heeft hem die van de coupé gestuurd terwijl m'n broer voor de roadster had besteld. Hij mocht die van de coupé bijhouden, dus heb ik hem gekregen en hem ongeveer pas gemaakt voor in m'n koffer:



Voor de rest, micratje heeft nu ongeveer 245.000 km en rijd nog steeds probleemloos :-)


Red Racer

Goed bezig je begint nu een mini Z te beheren.
Aleen nog de logo's achterop nog wissselen


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Even jullie mening nodig. Momenteel staan de stalen velgen met winterrubber onder de micra. IK ga nu mijn witte velgen herspuiten. Ik weet niet of ik ze weer in het wit ga spuiten of in het zwart ? Wa denken jullie ? Zwart of wit ......


Mich


Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Love the potiential

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Leo


kun je eens een nieuwe foto van je velgen uploaden ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Mich

post inderdaad nog eens een foto van de zijkant van je Micra met die velgen eronder die je wil spuiten :) dan zal ik eens wat photoshoppe ;)

dimimicra

Doe ik straks, ga eens experimenteren met zwarte plasti dip :)


dimimicra

Voila, velgen zijn klaar om gemonteerd te worden na de winter :)
Plasti dip is een wondermiddel!




TeSprouT

Netjes! Ziet er goed uit, leuk bedacht ook dat nismo stickertje! O0
Love the potiential

Riesh

Micra Addict

Red Racer

Ziet er errrug goed uit, nu aleen nog een opvallend ventieldopje ........ Lego mischien


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)