K11 1.3 ncvt Zwart (Car By Oger)

Gestart door K11 Niels, 18 januari 2010, 20:36:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

K11 Niels

Ben de trotse eigenaar van dit speciale wagentje en vraag me wel eens af wat er origineel allemaal in gezeten heeft.

Het navigatiesysteem(helaas is het beeldscherm gejat ofzo) de cdwisselaar en strakke lage veren heb ik zo mijn twijfels over.


weet iemand dat misschien


Red Racer

Welkom hierow.

Orgineel?
mischien kan je er wat foto's van bij zetten, al op internet over de micra rond gespeurd?

mischien horen die cdwisselaar en veren er wel onder en is het een dubbel DIN schermpje dan,grote radio.

Groetjes Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

K11 Niels

#2



MicraMuts

Welkom!

Mooie auto!!  :duim:

Ik weet wel dat hier ooit een oger interieur en onderdelen te koop hebben gestaan. Verder eigenlijk niet.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

K11 Niels

Citaat van: Red Racer op 18 januari 2010, 20:40:22
Welkom hierow.

Orgineel?
mischien kan je er wat foto's van bij zetten, al op internet over de micra rond gespeurd?

mischien horen die cdwisselaar en veren er wel onder en is het een dubbel DIN schermpje dan,grote radio.

Groetjes Patrick

Er zat een aansluiting voor een Carmen/VDO navigatie in het dashboard maar het is makkelijker er een tomtom in te zetten dan er een nieuw scherm voor te regelen.

De radio/cdwisselaar van phillips zijn daar daar helemaal los van.

groet

Niels

Ronald


nissanzwijndrecht

mooie auto.
en die bekleding geweldig.

Welkom

emiel

Aloha,

vanuit Borne heten we je van harte welkom hier!

:duim: een mooierd hoor :duim: die micra van je!

Emiel & Andrea

MicraMuts

Waarom heb je eigenlijk je twijfels over de strakke lage veren?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

dit is echt een heel mooie exemplaar!!

Super S bumper voor ledere stoelen, zwarte velgen er onder is nog wel eens een optie heeft u ook nog een foto van de achterzijde en het dashbord.

de micra lijkt wel wat op een ex forum lid die rob heet(overgelopen naar de DNA)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens


K11 Niels

Citaat van: MicraMuts op 19 januari 2010, 10:48:03
Waarom heb je eigenlijk je twijfels over de strakke lage veren?

Mijn vader handelt wel meer in micra's dus heb er al heel wat voorbij zien komen. alleen nog nooit een met zulke vering gezien maar hier op de site zie ik er genoeg jah.

me pa dacht deze ook nog eens op normale hoogte te brengen, maar nee bedankt, hij rijdt zo echt heerlijk. alleen wel rustig doen bij drempels.


K11 Niels

Citaat van: Red Racer op 19 januari 2010, 16:47:50
dit is echt een heel mooie exemplaar!!

Super S bumper voor ledere stoelen, zwarte velgen er onder is nog wel eens een optie heeft u ook nog een foto van de achterzijde en het dashbord.

de micra lijkt wel wat op een ex forum lid die rob heet(overgelopen naar de DNA)

Ik zag al iemand op het forum met een zilveren K11 waar deze stoelen in zijn gezet.(onderwerp: belgische Micra)  daar staan zo ook goed bij zijn stoelen zijn nog wat netter denk ik.
deze auto is wel helemaal compleet en zo hou ik hem(inclusief de lichtmetalen velgen die ik echt super mooi vind

ok de motor is vervangen omdat de de vorige eigenaar hem in mekaar had laten lopen. Daar ben ik dankbaar voor omdat hij hem anders niet had verkocht en de motor die er nu in ligt heeft minder km gelopen