mijn audio in k11

Gestart door tiddo76, 24 januari 2010, 21:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tiddo76




dit is mijn audio instalatie in micra k11 het is nog niet helemaal af maar ben met het geluid zeer tevrede
als volgt speakers hoedeplank ubl 250wt continu
speakers zijpanelen achter ubl   speakers voor in traanplaat deurpanelen mtx versterkers boschmann linker 1500 wt, alleen voor de speakers  .en de rechter 3300 wt   alleen voor de subs  woofers ook van boschmann 2x 1800 wt       mooi zuiver geluid mede door de speakers in de achter panelen  speakers voor is een compo set zijn alleen nog niet aan gesloten .radio kenwood met alle benodig heden incl afstandsbediening , en een makkelijke draai knop om de subs harder of zachter te zetten  erg makkelijk... moet nog op zoek naar oordoppen en alle kabels enz op een of andere manier netjes  weg werken.. nu alleen nog eens de dcbellen meten.. meer duidelijke foto's volgen nog.... mvg tiddo                                   

Taxloss

als het net zo vet klinkt als het er uitziet komt het helemaal goed!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

emiel

 :duim: :duim: :duim:

Dat ziet er goed uit!

nissanzwijndrecht


Joery-Joery

Die traanplaat deurpanelen zijn geweldig  :D

Alleen wat je zegt met de kabels even wegwerken, snakeskin of ribbelbuis misschien een oplossing? en dan gewoon netjes naast elkaar naar beneden werken.

Heb je nu ook geen last van dynamoruis met de signaalkabels over de voedingskabels heen?

tiddo76

cool he traan plaat ben er erg blij mee.
heb de maaten door gegeven bij een bedrijf hier in de buurt.kreeg ze rechthoekig terug oude deurpaneel er op ff overtrekken vervolgens met de decopeer zaag aan de gang ..
rustig bijve goed nadenken komt het helemaal goed.beetje duur maar dan heb je ook wat.
ben een liefhebber van goeie harde muziek en het moet er knap uit zien .maar idd bedankt voor de tip om de snoeren weg te werken heb in het begin toen alles aan gesloten was wel wat ruis en vervorming gehad heb toen de snoeren wat anders gelegd en sins dien nergens geen last van.. alleen bij heel hard muziek luisteren gaan de lichten flikkeren . misschien eens een andere accu er in of zo.en optijd de muziek uit en nog ff een rondje om de accu bij te laden ha ha.tot nu toe start hij elke dag ..de auto word er wel een stuk zwaarder van maar ja daar heb ik zelf voor gekozen .. heb de auto net een klein jaartje en de buiten kant moet nog een beetje  worden aan gepakt .. foto's volgen nog mvg tiddo

Red Racer

goeie audio in die micra priekt :P

knap zo dat traanplaat, heb je nou geel/groen voor de plus kabel gebruikt?

Die bekabeling kan je apart splitsen en met een krimpkous en plakband bij elkaar binden en vooral je plus en signaalsnoeren apart leggen.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

tiddo76

thanks patrick ga ik zeker doen met die krimpband,, en de geel groen kabel heb ik van een maat van me .de kabel die komt van een electro  instalateur het is eigenlijk gewoon een massievel kabel dus niet echt  flexibel voor optimaale geleiding vanaf de splitter. niet gebruikelijk dus maar wel effectief ,,naar mijn idee; geen gekloot met draadjes die in je vingers prikken  of na een tijdje los gaan. heb aan biede zijden een soort metalen busje er over geschoven die je  met een grote speciale tang kunt vast knellen knijpen.. zit echt muur vast en gaat nooit meer los.. dat busje heb ik op de slijpsteen zo  geslepen dat ie weer precies in de versterker past zo doende het geel groene snoer .. ciao

Bahamut

hoeveel mm kabel gebruik jij voor je voeding?
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

tiddo76


tiddo76

gaaf bakkie trouwens staat goed die twotone kleuren,,enne  wat voor subwoofer gebruik jij,en gebruik je je kofferbak als baskist of zit er nog een bekisting achter de achterbank? ben beniewd  ..

Taxloss

Hij heeft geen achterbank meer...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

tiddo76

ok sorry niet goed gezien is gewoon een bekisting ziet er bruut uit is ook een idee natuurlijk 

Bahamut

Ik heb idd geen achterbank meer.
De subwoofers die ik heb zijn van earthquake en het zijn er in totaal 4 subwoofers in liggen.
 
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

tiddo76

oorverdovend ..  vind 2 al hard gaan heb je er een foto van ben benieuwd hoe het er uit ziet.. over hoeveel vermogen hebben we het hier en gebruik je een speciale accu  ofzo  mvg tiddo