Micra K10 Monte Carlo

Gestart door Joery-Joery, 30 januari 2010, 17:12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kevertje-SYS

Ik ken je nu al lang genoeg om te zeggen dat je te laat bent met een masker tegen die heerlijke geestverruimende dampen

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Joery-Joery

Whaha wat werkt dit masker dan niet met terugwerkende kracht  :D

Red Racer

Masker? ken ik niet maar ziet er wel puik uit en niemand die je ziet in je hobby hok denk?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

ik had mijne in de bouw nodig en kreeg ze van de baas als PBM (Persoonlijk Beschermingen  Middelen) dus tja aanschaf van me maskes koste me niks mocht ik houden...

de filters die ik voor spuiten kan je bij de gamma kopen (+- 20 euro) en zit een 3 jaar levensduur op (ik spuit veel dus gebruiks ze minder lang voor eigen veiligheid)
de m3 filters zijn ook zo gek duur niet

zoals ik al zij niet bij bouwmarkt kopen (die lichten je op in mijn ogen qua prijs)
en ik vind dit persoonlijk makkelijker omdat ik ook wel is in kruip ruimtes bezig ben of kleine ruimtes en dan stoot je je zelf niet
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joery-Joery

Vandaag niet zo veel gedaan maar nog wel de kist even gepast voordat ik er weer verder mee ging:





En gelukkig past het ook nog  :P
Ook nog voldoende ruimte voor rotzooi in de achterbak dus gaat helemaal goed komen  :)

Milo

Nice man, ziet er super uit!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Provo

hola maatwerk! is er ook nog n gaatje voorzien voor de klank?
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Kevertje-SYS

Maak je wel de plaat waar de sub in zit van dubbel mdf?
Kan ie best gebruiken ;)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Joery-Joery

Citaat van: Provo op 14 april 2012, 23:19:51
hola maatwerk! is er ook nog n gaatje voorzien voor de klank?

Een poort bedoel je? die komt er in maar dat heeft vrij weinig te maken met de klank  ;)

Citaat van: Kevertje-SYS op 14 april 2012, 23:38:07
Maak je wel de plaat waar de sub in zit van dubbel mdf?
Kan ie best gebruiken ;)

Ja maar wel voor de helft i.v.m. het benodigde aantal liters en de poort die naast de sub komt.
Maar het zou in ieder geval steviger moeten zijn dan de vorige kist en daar had ik geen problemen mee.

Vandaag nog bezig geweest met passen en meten van de versterkers, deze komen op de achterkant van de bankleuning.



Het was wat krapper dan ik had verwacht maar het past gelukkig wel  :P.
Na het passen van de versterkers ben ik gaan tekenen hoe ik de voedingskabels, signaalkabels, speakerkabels en de remotekabel kan wegwerken.

Wat ik wil gaan doen is gootjes frezen in het mdf waar de kabels in kunnen liggen daarna een 2e dunnere plank er weer boven op plaatsen zodat je geen kabels meer kan zien behalve dan waar ze de versterkers in gaan.   

Kevertje-SYS

Goed bezig weer (nog steeds)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Joery-Joery

Poort zit al voor de helft in elkaar :)





Op de laatste foto zie je het gedeelte van de poort zitten die eigenlijk aan de binnenkant komt maar dit was even om te kijken hoe het stond. Het gedeelte van de poort die aan de buitenkant komt die is nog ietsje langer maar die moet ik nog maken.

Ook heb ik vandaag nog geulen gemaakt in de plaat waar de versterkers op komen dus binnenkort kabels trekken. Nu moet ik alleen nog even kijken hoe ik de plaat op mijn achterbank ga monteren.

Rob

goed bezig :) wordt wel wat zo
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Riesh

Dat is een mooi project. Begrijp ik nu dat je terug gaat naar 1 woofer ?
Micra Addict

TeSprouT

Woow goed bezig! Dat is geen half werk wat je doet. Ziet er goed uit zo O0
Love the potiential