Micra K10 Monte Carlo

Gestart door Joery-Joery, 30 januari 2010, 17:12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Riesh

De 88rs is dan ook wel een toptoestel...
Welke had je hiervoor ?
Micra Addict

Provo

Okey maar hoe krijg je nu zo'n ding in een vorm? hebj dan geen mal nodig? Ik heb zelf al aan het plamuren geweest aan n deuk bij mijn wielkast en zoiets krijg j gwn niet in het juiste bochtwerk gekrege
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Rob3600

Citaat van: Joery-Joery op 05 augustus 2012, 21:08:11
Ja inderdaad een andere dan in BelgiĆ«, die is ook erg goed hoor deze doet er alleen nog een schepje bovenop.  :)

Dan horen we dat de 26e wel  O0
Groeten Rob & Zn

Joery-Joery

Citaat van: Provo op 05 augustus 2012, 22:40:16
zeg dat 'tumor' stukje waar je je boxje in gezet, moetj dat schuren voor af te werken? en hoe hecht dat spul aan je lijsten? Ziet zr gek uit

Het is inderdaad zoals Casper aangeeft. Het pur-schuim is puur en alleen om de vorm (een mal) van de a-stijl te krijgen de rest word gesneden, gepolyesterd en geplamuurd zodat er een mooi vormpje zal ontstaan.

Citaat van: Riesh op 05 augustus 2012, 23:00:12
De 88rs is dan ook wel een toptoestel...
Welke had je hiervoor ?
http://www.pioneer.eu/uk/products/archive/DEH-P7900UB/index.html 

Riesh

ja dan ben je wel een stapje vooruit gegaan
Micra Addict

Milo

Leg mij eens uit waarom die DEH-88RS zo gruwelijk duur is? :O
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kevertje-SYS

Omdat goede kwaliteit headunits gewoon wat duurder zijn en je het dan ook niet snel tegenkomt in het aanbiedingsvak van de lokale mediamarkt/saturn.

Ik heb dus al redelijk veel auto's mogen jureren voor dB-Drag, EMMA SQ, EMMA ESPL, Pioneer Eargasm en Propper Droppers.
Verreweg het grootste gedeelte had Alpine als HU.
Wanneer er geen Alpine gebruikt werd was het vaak de Pioneer P88RS
Zegt wel wat dus over de kwaliteit ofnie ?
Maar ga jij maar voor die Pioneer hoor en leg ons advies maar naast je neer :P :P ;)
Joery heeft in elk geval een top toestel in handen O0 en ben zeer benieuwd naar zijn verdere install

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Milo

#247
Citaat van: Kevertje-SYS op 06 augustus 2012, 19:05:53
Omdat goede kwaliteit headunits gewoon wat duurder zijn en je het dan ook niet snel tegenkomt in het aanbiedingsvak van de lokale mediamarkt/saturn.

Ik heb dus al redelijk veel auto's mogen jureren voor dB-Drag, EMMA SQ, EMMA ESPL, Pioneer Eargasm en Propper Droppers.
Verreweg het grootste gedeelte had Alpine als HU.
Wanneer er geen Alpine gebruikt werd was het vaak de Pioneer P88RS
Zegt wel wat dus over de kwaliteit ofnie ?
Maar ga jij maar voor die Pioneer hoor en leg ons advies maar naast je neer :P :P ;)
Joery heeft in elk geval een top toestel in handen O0 en ben zeer benieuwd naar zijn verdere install

Daar zeg ik het niet voor, was gwn nieuwsgierig wat die unit zo duur maakt.
Daarom vroeg ik ernaar :)
Ik ben niet van plan om wedstrijden te gaan doen, dus wordt het voor mij gwn de DEH-6400BT.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

Citaat van: Riesh op 06 augustus 2012, 18:34:09
ja dan ben je wel een stapje vooruit gegaan

Ja maar ik had niet verwacht dat het verschil nog zo duidelijk/groot zou zijn.
Citaat van: Kevertje-SYS op 06 augustus 2012, 19:05:53
Joery heeft in elk geval een top toestel in handen O0 en ben zeer benieuwd naar zijn verdere install

Verder eerst maar eens alles netjes af gaan werken, eerst de tweeterbehuizingen en dan de deuren eens eindelijk dempen. Ook wil ik nog steeds een gel/agm-accu in de micra maar dan wel eentje die nog een beetje op een accu lijkt zoals een sonnenschein accu zodat ik niet al te veel hoef te verbouwen.

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Joery-Joery

Eventjes voor sparen ik heb nog meer hobby's  :D maar die zijn wel netjes geprijsd trouwens.
Misschien dat ik 2e hands nog wat tegenkom maar het nadeel daarvan is dat je moeilijk kan zien hoe goed de accu nog is.

Kevertje-SYS

Ik heb dus al erg leuke dingen mogelijk gezien met de lichtste uitvoering van die Hollywood accus'
Zijn zeker leuke goed geprijsde dingen dus ja.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Joery-Joery

Vanochtend nog eventjes wat gedaan aan mijn tweetercups, niet zo een heel boeiende update maar misschien leuk voor de mensen die nog niets van de vorige foto's konden maken:

De cup's op maat gesneden en gepast:




Vervolgens een oud t-shirt gepakt en gepolyesterd:


Binnenkort dus plamuren en schuren, ik ben blij dat het ditmaal in ieder geval iets kleins is haha.
De bedoeling om ze niet al te veel op te laten vallen is ook prima gelukt  :)

Milo

Vet man, op de meeting moet je maar eens ff uitleggen hoe je dat nou precies hebt gedaan.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery