Micra K10 Monte Carlo

Gestart door Joery-Joery, 30 januari 2010, 17:12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joery-Joery

Vandaag even een andere plank gemaakt voor mijn versterkers, ik was niet helemaal tevreden hoe het zat en er zaten ook wat schoonheidsfoutjes in.

In tegenstelling tot de oude plank zul je dadelijk wel kabels zien lopen, hoewel ik ook weer gebruik zal maken van geultjes.

De plank zonder versterkers:


De plank met versterkers en ook maar meteen de bekabeling op maat gemaakt.


De bekabeling komt nog netjes in de snakeskin en krimpkous helemaal in het zelfde concept als de rest van de audio, zwart en wit dus.  :D
Alleen nog eventjes wachten tot het pakketje binnenkomt.

Tevens om de bekabeling netjes op zijn plek te houden heb ik ook mooie zwarte kabelklemmen besteld.

Daarna eerst monteren en kijken of de storing nu echt wel weg is voordat ik de plank in kleur zal spuiten...  ( En ja dat had ik ook eerst moeten checken maar ik gewoon zin om lekker te klussen  (A))

Joery-Joery

Gister nog even verder gegaan met de audio, de storing is verholpen  :cheer:

Het lag dus niet aan de rca splitters...

Probleem lag hem in de massakabel van de radio waardoor ook de massaspoortjes zijn stukgegaan in de radio's.

Ik had mijn massa van de radio nu even naar achter gelegd naar het massa verdeelblok en weg was het harde gekraak. Nog wel last van de symptonen van de doorgebrande massaspoortjes. Gistermiddag alvast van 1 radio het massaspoor gesoldeerd en deze werkt weer goed  :)

In ieder geval weer een mooi lesje geleerd al koste dit allemaal toch wel een hoop tijd en geld (vanwege het kopen van een andere versterker haha).
De binnenkant van de p88rs krijg ik niet goed los, dus daarvoor nog even een andere schroevendraaier voor halen.

Ik ben in ieder geval blij dat ik dadelijk weer lekker muziek in de auto heb.

Milo

Mooi dat je de oplossing hebt gevonden en alles strax weer naar toebehoren werkt!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Provo

Zoveel verschil is het toch niet? Als ik goed kijk enkele details verschil, ik vind het concept echt wel iets hebben!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Joery-Joery

Nee heel veel verschil zit er niet in, ik wacht nog steeds op mijn pakketje met krimpkous, snakeskin en kabelhouders en dan is het dadelijk weer strak en netjes afgewerkt.

Maar ik had in versie 1 zeg maar wat schoonheidsfoutjes en dat heeft "versie 2" nu niet.

Joery-Joery

Omdat er 1 band langzaam leeg liep door een defect ventiel en de voorbanden heel lichtjes schuin af begonnen te slijten heb ik de auto maandag even weggebracht.

Na het opnieuw laten uitlijnen en balanceren rijd de auto echt meteen weer een stuk beter  :).
Ook uitgebreid kunnen testen want ik heb op dinsdag en woensdag 1000km gereden en vandaag nog zo een 400km  :D

En omdat iedereen van foto's houd... rara waar was de micra:




Kevertje-SYS

Citaat van: Joery-Joery op 26 oktober 2012, 20:16:12

En omdat iedereen van foto's houd... rara waar was de micra:





Feijenoord fandag ?

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob

op een groot leeg parkeerterrein XD

de meeting was pas volgende week >:D
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rob3600

Parkeerterrein Eurodisney??
Groeten Rob & Zn

Joery-Joery

Citaat van: Rob3600 op 27 oktober 2012, 18:57:03
Parkeerterrein Eurodisney??

En we hebben een winnaar, goed van je Rob  O0

Je kan overigens wel goed zien dat we het lekker rustig hadden daar  :D

Rob3600

Lekker rustig!!, weinig wachttijd?!
Groeten Rob & Zn

Joery-Joery

Ja bij de meeste attracties maar 5 min 8) maar bij geen 1 echt lang hoeven te wachten

Joery-Joery

Vandaag lekker een dag gehad waarbij je lekker wat tijd hebt om dingentjes te doen  :D.

Dus ook voor de Micra.

Omdat ik nog snakeskin en dergelijke had besteld vandaag de versterkers maar weer even uit de auto gehaald, jaja zo blijf je lekker bezig...

Met dit als resultaat:




Net als de rest van de achterbak dus lekker in het zwart wit, de speakerkabels, signaalkabels en remote kabels komen ook in deze kleurstelling..




Natuurlijk hierna weer alles losgehaald  :D en begonnen om de plank in de grondverf te zetten.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u

Is EuroDisney het eind rijden waard? Hoe lang rijd je er zo gemiddeld over? Is enorm groot heb ik gehoord...