Micra K10 Monte Carlo

Gestart door Joery-Joery, 30 januari 2010, 17:12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Kevertje-SYS

Ben zeer benieuwd
Ziet er wel top uit al

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

TeSprouT

Zoo daar zit aardig wat werk in! Ziet er goed uit man! ;D
Love the potiential

Dinky

Wowwww
Dat ziet er echt gaaf uit!! O0
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Joery-Joery

Bedankt ;), morgen ga ik er weer lekker verder mee  :)

Red Racer

oelalala joery dat gaat super worden en zal je ook het vloerkleedje een kleur geven nu alles straks er tip top uit ziet ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Heb jij 2x 12" woofers? Zoja, wat ga jij met de oude kist doen dan??
Anders wil ik die miss wel hebben als dat gaat passen met mijn woofers.

I <3 Blokjes namelijk!! :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

Citaat van: Red Racer op 11 april 2012, 19:49:21
oelalala joery dat gaat super worden en zal je ook het vloerkleedje een kleur geven nu alles straks er tip top uit ziet ;)

Vloer blijft origineel grijs dat vind ik bij de auto horen, de kist ga ik wit spuiten.

Citaat van: Milo op 11 april 2012, 22:41:26
Heb jij 2x 12" woofers? Zoja, wat ga jij met de oude kist doen dan??
Anders wil ik die miss wel hebben als dat gaat passen met mijn woofers.

I <3 Blokjes namelijk!! :D

Nope 2x 10'' woofers, maar dat is met de frees zo aangepast, alleen ben ik nog niet van plan om de kist weg te doen ;)

Ries

Netjes! :D
dat wordt een hele strakke kist  O0

Joery-Joery

Weer een stapje verder vandaag:


Alle panelen (dus ook de bovenkantjes die niet op de foto staan) zijn gemaakt en de binnenkant van de kist is helemaal glad geschuurd. De panelen die vandaag zijn gemaakt staan inmiddels in de polyesterhars en de buitenkant van de kist heeft ook zijn 2e laag gekregen.

Vroeger had ik altijd een hekel aan al dat stof van het mdf en ook zeker van het schuren van polyester, laat staan de geur van polyester.
Omdat ik nu vooral in mijn kelderbox werk (gelukkig wel met een vrij groot raam) was ik op zoek gegaan naar een halfgelaatsmasker want mondkapjes werken niet goed genoeg.

Het ziet er niet uit maar het werkt echt perfect. Geen stof in je neus, geen dampen in je longen en je ruikt ook helemaal niets geweldig  ;D
Masker zit gelukkig ook comfortabel en niet in de weg hoewel je dat niet zou zeggen.



Het ziet er alleen niet echt uit haha  :D

Milo

Hahaha prachtig :p
Goed bezig kerel.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Provo

je zou ni zegge da da niet in de weg zou zitte :D haha
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

TeSprouT

Haha zoo dat is nog eens een masker! Die kon ik ook wel gebruiken tijdens het spuiten, heel de dag die dampen in ademen is ook niet goed voor je.

Maar flink bezig geweest ziet er goed uit! O0
Love the potiential

Rob

ik heb zo een masker is stukje fijner denk ik kan je ook filters in zetten voor stof en fijnstof bij de betere bouwhandel te koop (gerritse bijvoorbeeld)



heb je ook niet zo een last van dat uitstekende ding als je dicht bij komt (aanstoten zeg maar)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joery-Joery

Filter ziet er op de foto ook wel ietsje groter uit maar blijft inderdaad groot maar zit echt niet in de weg haha.

Masker met 2 filters heb ik ook naar gekeken maar prijstechnisch minder interessant je moet immers 2 filters kopen. ik heb nu 1 combinatiefilter A2B2E2K2HgP3 voor voor dampen, gassen, stof en fijnstof.