micra 1.0 k11 skrale bende racing

Gestart door skralebenderacing, 16 februari 2010, 15:24:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joosie200

Een goede APK-keuringstation in Zwolle? Geen idee.. ik ben zelf naar AA Autoservice gegaan in Zwolle. Maar das dankzij mijn zus dat ik daar terecht ben gekomen. Ze zitten op de Marslanden, bij de sloop (Graham Bellstraat). Ik heb daar de rechterdorpel laten lassen en ik ben er geweest voor de APK. Tis een klein garagebedrijf wat gerund wordt door een paar man. Maar er zijn zoveel garagebedrijven die ook APK doen. Dus tja.. vind er maar eens een waarvan je zoiets hebt: die vertrouw ik wel. :)

skralebenderacing

wat kost een APK bij AA autoservice want heb ff gekeken maar afstand valt nog wel mee
micra power, simply the best

skralebenderacing

helaas al 2x niet goedgekeurd 1e keer vanwege een speling op het linkervoorwiel en een uitlaatklem en beeldvorming van het linkervoorlicht (geen ongeluk gehad hoor) en de 2e onterecht omdat de uitlaat zogenaamd lek zou zijn maar die is niet lek dus nu maar naar een ander station toe
micra power, simply the best

Red Racer

uitlaatklem is wel makkelijk te doen voor jouw en dis koplamp ook wel maar die speling toch even naar kijken wat je er op kan verzinnen.

heb al jouw dorpel gezien links voor en dan moet het jouw wel lukken ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

skralebenderacing

die lager was eigenlijk het enige seriueze punt wat hij er op had gezet want hij zei ook dat mijn linkerkoplamp niet afstelbaar meer was (heb electrische) maar die kan je ook nog met sleutel 7 handmatig stellen dus dat is al dikke onzin van die keurmeester. en bij de herkeuring stond ik er zelf nog bij en toen kon hij met het blote oog zien dat mijn uitlaat lek was zonder draaiende motor  ??? dat is toch knap als hij niet lek is heb het gisteravond nog wel getest.

maar wat nog vreemd is dat ze die punten noemen en dan zeg je dat wil ik dan eerst zien en dan mag dat niet dus dat is naar mijn mening al een indicatie dat er dingen niet goed zitten bij hun.

trouwens voor iedereen die dit leest wel makkelijk om even te noemen om welk bedrijf het gaat zodat zij er niet in trappen bij hun het gaat om autoservice FIXIT zwolle.
micra power, simply the best

skralebenderacing

einelijk is er weer eens goed nieuws te melden uit kamp skralebende.
de micra mag weer een jaartje de wegen onveilig maken.
nu geen op of aanmerkingen (behalve achterbanden een aandachts punt) maar mijn trots is weer in topstaat
micra power, simply the best

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

van Harte met je Jaar APK O0

Is het  niks voor je om een knap goedkoop zetje lmv aan ta schaffen en die de skrale bende kleuren te schilderen


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

skralebenderacing

@red racer ik zit soms wel eens te kijken voor een leuk setje maar ben nog niet echt iets tegen gekomen
micra power, simply the best

skralebenderacing

moet trouwens nog wel even zeggen dat de apk mede mogelijk gemaakt is door joosie200.
dankzij zijn reservewiel hoefde ik nog net geen nieuwe banden. ligt wel in de planning voor jan. of ik moet voor een niet al te gekke prijs lm velgen met goeie banden kunnen krijgen
micra power, simply the best

Riesh

Micra Addict

skralebenderacing

micra power, simply the best

skralebenderacing

helaas moet ik nu met het trieste bericht komen dat "DE SKRALE" vorige week zaterdag de geest heeft gegeven ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar wel staat vast dat hij nu weg gaat.
of hij gaat naar de sloop of hij gaat de juniorklasse autocross in.

Ps. ik ben nog wel weer opzoek naar een andere micra.
micra power, simply the best

2yellow4u

Succes met de zoektocht!
In welke prijsklasse zoek je?
Misschien kunnen we wat meezoeken ;)

skralebenderacing

ik zit in de prijsklasse van 1000 tot 1500 te kijken en het liefst een facelift 1.3
micra power, simply the best