Speed's Nissan Skyline: Te Koop p8

Gestart door SpeedRocker, 26 februari 2010, 11:19:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

SpeedRocker

Citaat van: Driesben benieuwd wie zich er in stuk gaat bijten wel.

Citaat van: seipelhoe ben je dat ding in godsnaam kwijt geraakt eigelijk

aan een of andere turk verkocht ofzo?

Bij deze, duidelijkheid


De ex-Nissan Skyline van Gertjan, vandaag opgehaald uit het regenachtige Roffa
Het is volgens mij wel een gaaf bakkie :D

Foto's








We zien wel hoe goed ie et doet, wat ik er mee gaan doen en hoe lang ie et volhoud, ik ben er tot nu toe best te spreken over, de staat van het bakkie viel me erg mee en de verkoper zag er als altijd weer uit om te zoenen

groetjes en kusjes
Roy

Update: 23 Feb 2010
[spoiler]Ik dacht vandaag, laat ik em eens gaan schoonmaken...

dusseuh, halverwege het nichterige stofzuigen bedacht ik me dat dat toch mannelijker moest kunnen...
alles er maar uit getrokken en de hogedrukspuit op de vloerbedekking gezet  :heavy:

Zo staat ie, op een plek waar nooit eerder een auto levend vandaan is gekomen  :mrgreen:



En ja, ik heb ook echt de bodem schoongemaakt ja...  :$


Afijn, de stoelen en achterbank enzo doe ik morgen even. Kheb inmiddels een goed beeld van hoe de bodem is, nog 1 klein gaatje gevonden en voor de rest keihard  :thumbsup: Deze week het laswerk ook maar even doen dus. Morgen mee beginnen, als het droog is tenminste...[/spoiler]

Update: 24 Feb 2010

[spoiler]Vanochtend eerst begonnen met het reinigen van de stoelen, welke trouwens niet eens zo heel smerig waren. Daarna een plaatje pas gemaakt voor de dorpel. Was wel even passen en buigen, de pasvorm was vrij ruk ;) Daarna begonnen met het lassen

Foto's
Eerst het gat wat Gertje had gemaakt maar eens wat verder uitgeslepen.



Daarna het plaatje erin, onderaan moest nog wat bijgeklopt worden voor de vorm.



Toen bleek dat het lassen aan een Micra niet zo simpel is  :w00t:
Het kreng verdwijnt als sneeuw voor de zon als je het apparaat erop zet. Als ik gewoon op een stuk van de nieuwe dorpel las trek ik gewoon mooie lassen, maar zodra ik die Micra raak springen de gaten erin...  :')
Nu dus alle standen maar zo laag mogelijk staan en ben stukje bij beetje het plaatje erin aan het pikken. Ziet er in eerste instantie dus ook niet uit... bobbelzooi... Afijn, niets wat de slijptol niet aan kan...



Moest net stoppen omdat het begon te regenen dus dit is ook direct de eindstand van vandaag... ik zou het gelijkspel noemen, maar er is voortgang  :heavy:[/spoiler]

Update: 25 Feb 2010

[spoiler]Ladies and gentlemen,... we've got him

Hij zit dicht, wat een fokking gemartel was dat. Morgen even plamuren enzo, zien we wel weer hoe het eruit komt te zien...

Foto's:



[/spoiler]

SpeedRocker

Het topic is rechtstreeks gekopieerd van Puchforum ;) vandaar ;)
Updates komen dus

Larrs

Je bent al goed bezig zo te zien. :)

Wat voor plaat heb je erin gezet, want dat ziet er niet blank uit. Deze lijkt me ook dikker dan het plaatmateriaal van de Micra.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

nissanzwijndrecht


Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

Mooi daan zo te sien.

Wat zijn je planne speedRocker met de K10?

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joery-Joery

Zucht... ik zou ook wel een lasapparaat willen hebben ;)

Lekker hoor dat je zelf kan lassen ik ben benieuwd wat je allemaal met de micra gaat doen.

SpeedRocker

De plannen... tja, ik ben er nog niet uit ;)
eerst eens APK. en dan zien we wel...

ik ga er wel vanuit dat het een apart gebakkie word ;) hahaha
De updates zullen wel blijven komen, das een garantie! :D

SpeedRocker

Misschien leuk voor de liefhebbers, wat foto's van mijn Ex- Subaru Mini Jumbo ;)

Voor



En na 3 jaar ;)




Met de Micra wil ik wel wat verder gaan dan dit ;)

Joery-Joery

Geweldig, was dat schoolbordverf of gewoon matte verf?

Tijgerprint is wel heel erg fout natuurlijk  :duim:

SpeedRocker

Hehe, was gewoon erg mat-groen, had ik laten mengen ook...

SpeedRocker

Update 2 Maart 2010
[spoiler]Na een regenachtig weekend eindelijk weer het zonnetje op de auto en DUS weer heerlijk aan de slag gegaan. Heb het ingelaste stuk van de rechter dorpel geplamuurd en geschuurd en in de spuitplamuur gezet enzo, naja, vanalles. Ik vind het best netjes geworden, morgen nog even afwerken. Heb inmiddels ook het kleine gaatje in de bodem eruit geslepen en er een plaatje voor gemaakt en de plek aan de linker kant idem dito. Hier ga ik dus morgen weer mee bezig. al met al hoop ik nog steeds dat ik er volgende week APK op kan krijgen.

Foto's

Het gaatje in de bodem.


Mijn maatje Teun die even is komen poetsen, ding is trouwens nog best mooi te poetsen ook!  :mrgreen:


Rechter dorpel



Dat was het weer voor vandaag ;)

groetjes en kusjes
Roy

Cookiebox

Lijkt wel beetje op die micra die ik tijd geleden gepost had  ;D met die hele eerlijke advertentie!
Leuk project verder  8)!

Red Racer

C1000 powerrrrrr.

ziet er goed uit maar gaatje? zie bijna niks.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker

eeeen weer een update ;)

Update 3 maart 2010

Vandaag eerst even wezen stemmen, op de brommer heen gereden zelfs  :heavy:
Daarna weer lekker in de achtertuin gelegen. De dorpel nog een beetje bijgeschuurd en bijgespoten en daarna in zijn rode lakje gezet. Ik had gewoon "rood" gekocht in de winkel, want de auto is gewoon rood... de oplettende luisteraar zal daarom ook kleurverschil met de 20 andere kleuren rood op de auto zien...  :mrgreen:  Al met al ben ik vrij tevreden, haha.
Het gaatje in de bodem heb ik ook even vlotjes dichtgebakken, gespoten en getectyleerd. Ook de rechter dorpel is getectyleerd.
Daarna eens basisshit als bougietjes checken enzo gedaan, luchtfilter uitgeblazen enzo, maar alles is eigenlijk vrij nieuw, dus technisch goed onderhouden. Het motorruim nog een beetje schoongemaakt, blaadjes en zand een beetje weggehaald enzo. Kwam er nog achter dat er een benzineslang poreus was en die begon dus ook benzine te spuiten toen ik er wat aan frunnikte. Ook stukje nieuwe benzineslang erin gezet dus. Het deksel van de koekepan was roestig... is niet mooi, dus kaal gemaakt en rood gespoten ;)

Morgen is het laatste karweitje aan de linkerdorpel aan de beurt.  :heavy:

Foto's