Speed's Nissan Skyline: Te Koop p8

Gestart door SpeedRocker, 26 februari 2010, 11:19:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SpeedRocker


Red Racer

zozo keihard jonguh, kiek m staan tussen al die engelse :D


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

wel een stel Engelse oranje fans naast hem :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

emiel


SpeedRocker

Eeeen de auto is weer kapot :D

meer details later ;) maar het goede nieuws is....


Ik heb een Lederen stuur in mijn auto.

Red Racer

kaput? wats happened?

mm lekker strak leer ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker

Haha, mijn remblokken waren op na de vakantie naar Engeland. Dus ik rij dinsdag met dit kutweer naar een maat van me om daar in de schuur even de blokjes te vervangen, heb ik ineens een helemaal lege band.

Blijkt die (hartstikke goeie) band helemaal scheef afgesleten te zijn. Sporing dus niet goed, kijk verder, fusee had me toch een achterlijke speling, echt bizar. Vond em de laatste tijd al zo slecht sturen...
Stofhoes van de aandrijfas was ook doormidden.

Afijn, bij de sloop even een nieuw draagarmpje inclusief fusee opgehaald, spelingsvrij. Hoesje ook even opgehaald. Vandaag er allemaal onder gezet en het ging allemaal heel vlot en hij is dus alweer helemaal klaar

Wel jammer natuurlijk dat ik nu dus WEER een nieuwe band moet halen, heb ik helemaal geen zin in, denk dus ook dat ik mijn Cupjes in de verkoop gooi en dat ik op zoek ga naar nieuwe velgjes met banden... ben ik al met al weer goedkoper uit...

Dus, iemand nog belang bij mijn cup velgen? :D hahaha

SpeedRocker

Cup velgjes staan op marktplaats
tevens een Micra Super S klokkenspel, een Micra stuurtje en een prachtig setje MAK Fever 5R velgen op marktplaats gezet ;)

http://link.marktplaats.nl/372322690

SpeedRocker

Hier even een mededeling in zetten ;)
De Micra gaat de verkoop in. Ik heb de inschrijving voor de Carbage Run 2011 niet gehaald en daarmee verdwijnt ook mijn drive om deze auto nog een jaar te blijven rijden

Auto is dus te koop, mocht iemand hier belang hebben bij het beest ;) stuur maar berichtje


groeten
Roy

Bunny

succes met verkoop! (zag je gister ook nog op school :P)

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

#115
Wat vraag je voor je auto? Wat zijn de mankementen? APK Enz? Ben benieuwd... Lijkt me leuk een collectie aan te leggen, k10, k11 en k12. hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

SpeedRocker

#116
Mankementen? joah, niets eigenlijk... Zit gewoon veel meer geld in dan ik er ooit voor terug kan krijgen. Ik wou em eigenlijk nog verlagen enzo, maar heb gewoon geen zin meer om er nog meer geld in te steken. Gewoon een beslissing met het verstand gemaakt zegmaar.



Mocht je echt belang hebben, doe dan maar gewoon een bod, ik weet het echt niet.
APK tot 11-03-2011, afgelopen APK was dus zonder opmerkingen.

Red Racer

verkoop je dat imperiaal ook los met alle toeters en belle or op?

hoor het wel van je
grt Patrick ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker

Denk het niet, gaat met de auto mee en skateboard moet er denk ik af ;) (heb ik van mijn vriendinnetje gejat, ghehe)

Mocht ie blijven liggen, dan laat ik et weten, maar reken er maar niet op

Red Racer

is goed dan weet ik dat zie je.

suc6 met je verkoop roy op naar de volgende barbage auto :duim:


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]