Speed's Nissan Skyline: Te Koop p8

Gestart door SpeedRocker, 26 februari 2010, 11:19:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

wat houd die garbage run in eigenlijk?

met een cheap ass oude auto rond crossen?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker


Red Racer

zozo dat ie nog een ruig gaa :duim:

dus met deze micra lekker rond rijden en er een mooi verhaal aan overhouden.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker

Jaja, dan is het een echte woeste rallyauto en kan ik em weer verkopen voor 24834063603952 euro

emiel


SpeedRocker


SpeedRocker


Joery-Joery

Aan de foto's te zien hoort er een heel verhaal bij.

Ik ben wel benieuwd naar dat verhaal  ;)

Red Racer

Zozo, dat zijn nog eens een paar kei gaafe dagen geweest met  die micra.

he ps, heb je er al een verlaqgings setg onder vsan bijv veren van 35mm?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel


SpeedRocker

De reis was super in de Micra
in zijn totaliteit was het een kilometer of 4500 over wegen en terrein die de auto wel flink op zijn lazer hebben gegeven. Hij kon het allemaal wel aan, maar je merkt toch wel dat het ding eigenlijk gewoon PK's te kort komt

Verder liep hij als een tiet, in Slowakije hebben we de Bobine kapot gehad, maar het blokje loopt als een naaimachine ;)

Het zit ook allemaal prima, heb eigenlijk niks geen last gehad van mijn rug ofzo na de lange ritten en heb er zelfs de laatste avond in geslapen ;)
Het was geweldig om dit met de Micra te doen. het was waarschijnlijk ook de kleinste auto die mee deed.

Ik denk toch wel dat ik de Micra in de bingo doe. Ik heb em nu helemaal opgeknapt, er veel mee beleefd en er veel van geleerd, maar ik moet wel zeggen dat ik weer snak naar een auto die simpelweg wat meer auto is. De Micra is bij mij meer begonnen als een geintje wat inmiddels aardig uit de hand gelopen is en me een vermogen gekost heeft met mijn studenten inkomentje.

Waarschijnlijk gaat ie dus binnenkort de verkoop in ;)

Joery-Joery

Pff 4500 km en ik vond dat ik al een hoop had gereden vorige week op vakantie in duistsland.
maar dat was dan maar een 1600 km haha.


Red Racer

zozo , he ps als ie in verkoop gaat wil ik je imperiaal wel overnemen en het een en ander ;)

dan ga je van die justy, micra en nu weer iets grooters.
Je komt toch wel naar de JAF toe met de micra hoop ik?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker

Ik vertrek zo vanaf Zwolle richting Duinkerke (frankrijk) ;) en dan van Dover naar Bournemouth.

dus, spotten is zwaaien he ;) toedeloe! :D

Rob

hij is gaaf :) niks aan doen meer :P of moet echt goed in de stijl zijn :)

edit: ATS velgen? of niet... lijken mijne wel die ik nu ook heb nog
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed