Speed's Nissan Skyline: Te Koop p8

Gestart door SpeedRocker, 26 februari 2010, 11:19:50

Vorige topic - Volgende topic

SpeedRocker

Ik wil er sowieso een schroefsetje onder hebben, wat er met de velgen gaat gebeuren weet ik nog niet, moet ik even kijken wat de financiƫn toelaten ;) komt allemaal op den duur wel :P

SpeedRocker

Nou, ben op zoek naar een trekhaak voor de micra ;)

mocht iemand nog wat weten... voor een studentenprijsje uiteraard
Koppeling moet binnenkort ook vervangen worden, hij slipt al mooi ;)

Red Racer

als je even met marco contact opneemt dan heeft hij evt nog wel voor een zunig prijsie een haak voor je in de aanbieding.

www.tvsautos.nl

als hij niks heeft weet ie wel iemand die dat nog wel heeft.
zal voor die schroefset die ik heb nog ff contact proberen te maken met de vorige eigenaar er van.
grt Patrick

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker

Schroefset heb ik alle informatie al voor gekregen van Bryan ;) heb hem al enige tijd op msn, dat schroefset verhaal komt wel goed

Inmiddels ook gevonden welk type dakdragers ik moet hebben

EN ik heb vandaag een trekhaak gekocht voor mijn Micra, voor 15 euries  ;)

afijn, ik heb weer wat te doen! :D

emiel

:duim:

dan verveel je je voorlopig nog niet!!!

SpeedRocker

verveling... dat is iets wat andere mensen overkomt ;) hahaha

Red Racer

wat voor type schroefset was het dan rocker?

als dat dakdragertje er op stat willen we wel foto's hebben he.
die trekhaak had je via marco?

Veel suc6 met de bouw, grt Patrick

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker

Update: 16 Mei

Dit weekend weer druk aan de scharrel geweest voor mijn Micra
Ik heb zaterdag een trekhaak gekocht, omdat het me wel geinig leek om een aanhanger te kunnen trekken met de Micra

vandaag dus eigenlijk maar direct daad bij woord gevoegd en ook een aanhanger gekocht :D
Deze word natuurlijk volledig in stijl van de Micra enzo... ik ben reuze blij, heb weer een projectje  :mrgreen:

Foto's

Ik vind het dikke vette rock 'n roll  :heavy:

SpeedRocker

Citaat van: Red Racer op 16 mei 2010, 19:08:05
wat voor type schroefset was het dan rocker?

als dat dakdragertje er op stat willen we wel foto's hebben he.
die trekhaak had je via marco?

Veel suc6 met de bouw, grt Patrick
Dakdragertje wat ik op het oog had heb ik helaas gemist, maar nu dus een trekhaak en een aanhanger gekocht, kan het wel even af zonder dakdragers ;)
trekhaak heb ik gewoon via marktplaats, karretje ook... alles bij elkaar 65 eurootjes, mag niet klagen dacht ik :P

Schroefset was origineel een Ibiza set, die identiek is aan die van de Polo K6, met een paar aanpassingen wil dit ook op de Micra

groetjes :D

SpeedRocker

eeeeen een KW schroefset gekocht, zaterdag ophalen :D

so happy!

Red Racer

Wat zij  de specs van dat type Ibiza? want er is er nog eentje die een schroefie er onder wil.

Kw is Kwaliteit en Zeer goed! Zeker eens een meeting keer waard bij ons.
Greets Patrick

Jaar.''[/size]

SpeedRocker

Ik zie trouwens dat ik een typfoutje had, het type polo is de polo 6n, het type Ibiza is K6, de tweede generatie Ibiza.
Omdat ik van Bryan weet dat hij een set voor die types gebruikt heeft, en die set nu onder jouw micra zit ben ik ook maar naar zo'n zet, dan weet ik zeker dat het mogelijk is :D

haha
Hierover snel meer, waarschijnlijk volgende week of dan die week ga ik er mee bezig :D Deze week eerst mijn karretje en de trekhaak eens goed maken ;)

SpeedRocker

Nnou, het schroefsetje is denk ik door de plee gespoeld. ik geloof dat de verkoper (waar ik al duidelijke afspraken mee had) er voor gekozen heeft om het setje voor een knaak meer te verpatsen aan iemand anders...
Hij heeft zijn mijn oproepen en emails genegeerd en zijn telefoon de hele dag al uit staan... ik voel me flink genaaid eigenlijk... :S

Red Racer

Nou dat is lekker dan, alles geredeld en dan gaat het niet door, het is een K*T gevoel.

je zou m zo zijn nek om willen draaien, maar ben je al op zoek naar een ander setje dan? of staat t op n laag pitje?

flink balen voor je rocker.

grt Patrick

Jaar.''[/size]

SpeedRocker

Mja, is kut. ik wacht nog effe, ik kan het natuurlijk mis hebben dat er helemaal wat anders aan de hand is... maar dat lijkt me sterk eigenlijk...

maar ik bestel zo vlot mogelijk een ander setje, alleen zal dat dan helaas geen KW maar een goedkoper setje worden... is gewoon kut...