Jeroen330's K11 daily --> Anti-roest programma

Gestart door Jeroen330, 27 maart 2010, 00:20:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jeroen330

Zó, tóch maar een projecttopic..

Vandaag was het zo ver...
Ik naar Roermond (naar The Legend), daar werd ik opgehaald..

Even geld gestort en auto (met moeite voor het zoeken naar een postkantoor) overgeschreven..
Tijd om naar Zwolle te karten...

Over de auto:
Nissan Micra K11 Super S 1993

- 155.000 KM
- respectievelijke 75PK
- APK tot 04-02-2011




Wonderbaarlijk, het autotje rijdt perfect! Afgelopen week heeft ie nog een nieuw gasklephuis met MAF gekregen..

In Zwolle werden de goede vermoedens bevestigd, hij is nog zuinig ook..
Ik moest voor de 310 kilometer die ik gereden had, 14,95 liter euro 95 aftanken..
Da's dus meer dan 1:20!!!

Érg aardige verkoper en vrouw, geweldige service! De auto komt uit een warm nest bij een liefhebber vandaan, en dat zie je!
Ik begin dit steeds leuker te vinden ;D ;D

Plannen met deze auto?
- Genoeg, maar dat zie je vanzelf... Ik praat liever achteraf dan vooraf alles aankondigen waarvan de helft niet komt...

Red Racer

Hij ziet er nog goed uit voor eeen Super S en met de orginele velgen er nog onder in een ander kleurtje is ie nog compleet ook.

mischien datje 1 dingetje vor de toemkomst aan ons kan vertellen.

heb je ook nog foto's van de achterzijde toevallig?

veel plezier mer de kartwagen :D ;D

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Hij ziet er erg netjes uit.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330


Dankjewel..
Op foto's ziet ie er misschien strak uit, op het blote oog is het niet echt goed..
Blanke lak laat op meerdere plekken los en hij is dof rood..
Ik ga een keertje poetsen, maar er moet zeker wat met de lak gaan gebeuren..

Dat gaat dus ook gebeuren ;)


@Patrick: Het zijn niet de orginele velgen.. Het zijn orginele 100nx/Sunny GTI velgen en dan gespoten ;)

Taxloss

hmm jammer is dat als het in de lak zit, ik had het ook, dan is je auto goed in orde en dan gaat de boel afbladeren of roesten. Balen is dat
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330

Zó,

Aankomende zaterdag naar Hannover (Duitsland) om wat spullen voor de K11 te halen die ik Nederland niet verkocht worden. We moeten er toch maar even wat speciaals van maken denk ik zo...

Foto's later, ik wil pas showen als ik in bezit heb  ;)


Ook maar ff kijken of mijn 17" velgen (205 breed) er onder passen... En of ie dan nog omlaag kan :P

Larrs

Mooie Micra en in een van de betere uitvoeringen.

Succes ermee! :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

MicraMuts

Duitsland heb je inderdaad veel meer voor de micra, dan hier. Ben benieuwd!

Verlagen gaat je niet lukken als je 17" eronder doet, tenminste dat heb ik van horen zeggen.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Jeroen330

Citaat van: MicraMuts op 01 april 2010, 10:17:09
Duitsland heb je inderdaad veel meer voor de micra, dan hier. Ben benieuwd!

Verlagen gaat je niet lukken als je 17" eronder doet, tenminste dat heb ik van horen zeggen.

Ik zeg: Try before you die...
Ik heb nog mooie velgen liggen namelijk

Red Racer

17´´ inch velgen er onder is echt het max er onder vind ik, maar we zien het wel als de velgen er onder ziten.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jeroen330

Helaas gaat Hannover ff niet door...
Vandaag even een belletje naar Duitsland gedaan, blijken die knakkers vrij te zijn tot en met dinsdag..  :'(

Nu wachten op een ander moment dat ik daarheen kan gaan!

PW-performance

17 inch en verlagen kan wel.

had ik met de micra ook.

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Jeroen330


Rick

Hele dunne oncomfortabele bandjes moet het te doen zijn? Iets in de richting van 30?:P

PW-performance

het aanlopen viel wel mee hoor, maar het heeft niets over.  :P
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods