Jeroen330's K11 daily --> Anti-roest programma

Gestart door Jeroen330, 27 maart 2010, 00:20:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

foto's komen nog wel.. Mijn auto is er nog redelijk vanaf gekomen gelukkig..
Komt vanzelf!

Red Racer

heftige gebeurtenis jeroen, we zullen de plaatjes wel zien en hopen dat de super s er weer boven op komt en je verder kan met je project.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jeroen330

 ik kom net van de dokter af:
Geen zicht of voelbare schade aan wervels.. De dokter kon voelen dat ik een harde klap heb opgevangen maar dat het vooral spieren zijn die nu keihard zijn.. Gelukkig maar! Komende dagen even in de gaten houden, het kan tot 5 dagen pijnlijk zijn.. Lekker dan tijdens je vakantie... :S

SpeedRocker

Mooi kloten :S
Het blijft ook opletten met dit weer, maar vooral met agenten :D

syrek

Wow, heftig verhaal! Goed om te horen dat jij nog heel bent, op een paar zere plekken na.

Stom van die man, geen gordel om. Voor hem en die agent had het veel erger kunnen aflopen, die hebben allebei veel geluk gehad.

You should really check out @Dropbox. It's hot. http://db.tt/EQ8exeG

Taxloss

Jeetje jeroen, wat een verhaal zeg. Wat zul je geschrokken zijn. Wel goed om te horen dat je persoonlijke schade enigszins meevalt... als je meer nieuws hebt horen we het graag
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u


janus

altijd lullig om zoiets mee te maken, gelukkig ben je er tot nu toe persoonlijk goed vanaf gekomen. Misschien dat je nu je k11 voor een prikkie kan laten overspuiten, maar dat zal van het verzekeringsgeld afhangen.
Veel sterkte gewenst.

Jetske_Dobma

Wow.. shocking.. O_o
Gelukkig gaat het relatief goed met je.. Sterkte en beterschap.
Padom tsssss...

emiel

Heey kerel,

mooi kl.... allemaal!

Top dat je er zo snel bij was om die andere man te helpen.

Hopelijk is de verzekering een beetje vlot met de afhandeling.

Ik wens je in ieder geval nog heel veel sterkte met alles,

Emiel

nissanzwijndrecht

Hey Jeroen,

lees nu je berichtje....
gelukkig dat je er zelf nauwlijks iets aan over hebt gehouden,
had slechter kunnen lopen, en ja in zulke situaties is het maar je auto die in elkaar zit..

nou wens je succes met alles

Patrick

davey

shit shit shit!!! das echt dikke pech!

Netjes dat je ondanks je kwaadheid jezelf hebt ingezet voor anderen door hulp te bieden!

Ik weet zeker dat je jezelf niet uit het veld laat slaan met je project! dit komt ook zeker weer dik in orde!

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

-Rick


Jeroen330

Nou, daar komen de foto's dan...

Allereerst het voorwiel, de velg heeft een klapje gehad en daardoor is de band leeggelopen


De linker voorkant... Voorscherm in elkaar, schade aan de bumper


De motorkap open. Het lijkt alsof de langsgeleider (zijbalk) nog recht is. Alle lasnaden zijn nog heel, radiatorsteun (die van links naar rechts loopt) is ook nog recht.. Alleen de koelvloeistoftank is naar binnen gekomen en kapot gegaan op de accu. Hij komt naar binnen omdat een deel van de koelvloeistoftank in het voorscherm zit


Close-up:





Grill kapot...



De motorkap is nog recht, koplampen ook nog heel...
Dus het gaat wel goedkomen met deze auto... Nu afwachten wat de schade expert zegt

Jeroen330

En hier dan nog de crappy telefoonfoto's ter plekke:

Micra + politieuto op bergingswagen:


Politieauto bij bergingsdepot:


Fiat (kant waar hij de politieauto raakte):


Fiat (kant waar hij mij raakte):






Tot hier, en niet verder...