Jeroen330's K11 daily --> Anti-roest programma

Gestart door Jeroen330, 27 maart 2010, 00:20:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

joyce-micra

ik weet niet of je het al heb maar is autodata niks voor jou?
ik heb het ook tis heel handig

Jeroen330


janus

autodata is een programma met de meeste informatie over de meeste automodellen die er zijn. Normaal gesproken moet je hiervoor een abonnement hebben om er gebruik van te kunnen maken.

joyce-micra

met autodata kun je auto's uitlezen, storingscodes opzoeken en oplossen, ongeveer alles doormeten met behulp van schema's ik denk dat jij hier wat aan hebt er staan bv ook allemaal aanhaalkoppels voor het blok of chassis en nog veel meer jij kunt dit programma echt gebruiken volgens mij.

ik kan je het programma regelen O0 stuur een pm als je intresse hebt

Rob

Citaat van: joyce-micra op 22 januari 2011, 08:47:40
met autodata kun je auto's uitlezen, storingscodes opzoeken en oplossen, ongeveer alles doormeten met behulp van schema's ik denk dat jij hier wat aan hebt er staan bv ook allemaal aanhaalkoppels voor het blok of chassis en nog veel meer jij kunt dit programma echt gebruiken volgens mij.

ik kan je het programma regelen O0 stuur een pm als je intresse hebt

http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,11233.0.html
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jeroen330

Gister weer het een en ander gekocht voor de daily:
- getinte ramen achter
- Witte knippers

Nu nog even afwachten wat het lagerwerk mij gaat kosten, dan kan zsm het motorblokje weer in elkaar!

Jeroen330

Janspeed spruitstuk binnen!

Roest lijkt erger dan dat het is hoor.. beetje oppervlakte roest..
Klaarmaken dan maar voor een retourtje straler om hem daarna te spuiten met hittebestendige verf tot 800 graden

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Jeroen330

Dat kan kloppen.. Ik heb hem van Davey
Hij Kreeg hem niet goed pas met de Airco, dus vandaar dat hij nu van mij is ;)

Rob

heb jij geen hoge dynamo dan jeroen? of ga je de zelfde aanpassing als mij doen de dynamo omlaag gooien
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jeroen330

ik heb na mijn weten geen hoge dynamo nee... en anders passen we de boel aan.. Je hebt volgens mij alleen een hoge dynamo als je airco hebt

Jeroen330

Ik snap je point al... je dynamo moet naar de plek waar anders je aircopomp zit?

joyce-micra

misschien is dit wat voor je

http://www.nengun.com/nismo/hk11-march-for-sasukittosetto-101824

wel is er iets mee maar omdat jij handig bent en veel onderdelen weet uit te halen......

Red Racer

oohw netjes die janspeed, ben er nu ook naar op zoek maar zal hem wel goed voeren die 421.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

kijk bij je andere micra even ;) als je de orginele steunen van een lage dynamo neemt kan je hem zo op hebt blok schroeven ;)

ik heb geen airco en de mijne zat wel hoog ;)
denk dat de S zo is uitgevoerd de eerste paar
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed