terl`s micra k11

Gestart door terl, 30 juli 2010, 13:46:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

terl

hallo mensen zoals ik had gezegd, heb ik hier nog foto`s van mijn micra k11

set-up is helemaal standaard, 75pk, 1,3L

er zit sinds 4 dagen een sport filter op.








Hallo mensen.. Heb een hele tijd niks van me laten horen!!

Maar bij deze al een sneak view van mn nieuwe velgen!
Zoals die nu is


Dit wordt die



Ps: voor de mensen die met hun smartphone foto's willen uploaden..
Ik gebruik photobucket, dan kun je foto's uploaden vanaf je "iphone"

En hier een foto van in de nacht hoe mijn interieur verlichting erbij staat
endless project =D

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

terl

haha dankje;)

wou beetje bezig gaan met interior van de auto

heeft iemand enige ideeen of tips ofso?
endless project =D

swordfish

Misschien is een sportstuur wat voor je? of een tellerunit met toerenteller.. heb heel toevallig deze dingen nog liggen  ;) ::)
Je kan ook je hoedenplank bekleden? lampjes in je tellerunit vervangen.

terl

ook dat is wel beter:P.. leuk idee trouwens,

is er ook nog iets van electrische ramen, en automatische deurvergrendeling ofso?
of kan dat niet in mn auto..

endless project =D

emiel

Aloha,

:duim: leuke micra!!!

Red Racer

nice micratje aleen dat rood kan nog wel meer worden opgepoetst lijkt mij.

over het interieur kan er een toerenteller unit in en led er in en be miden console kan je metallic spuiten, zou zelf geen rood spuiten want het is vrij noob en niet mooi.

de meeste hebben er meestal een buis tussen die powerfilter in zitten.

grt


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

badmuts20

#7
Elektrische ramen kan wel volgens mij.
ZOver bij mij bekend is zijn de deuren gelijk geleven bij de pre en facelift modellen. Dus als je een facelift opzoekt met elektrische ramen kun je daar, volgens mij, de spullen zo uit halen.
Voor centrale wordt het wat ingewikkelder. Deze zitten in nats an de micra verwerkt volgens mij. En nats zit weer in de ecu van de auto.

Nog even wat anders. Ik zou ook maar even en filtertje op je kleppendeksel onluchting zetten.

Daarnaast zou ik ook niet het filter zo plaatsen. Je zuigt nu enorm veel warme lucht van de motor op. Dit zal alleen maar prestatie verlies geven,
Dit is wat redracer bedoelt en is, naar mijn mening, vele malen beter.


terl

ok, ik heb je een pm gestuurd badmuts,

maar voor iedereen, hoe kom ik aan zn filtertje voor het kleppendeksel, en is dat moeilijk of makkelijk te monteren?

2de ding hoe kom je makkelijk aan luchtfilter buis? zelf maken of kopen?

3de ik zie de meesten die hun micra beetje opvoeren, zn metalen buis aan de achterkant van hun motor. is dat noodzakelijk?(zie foto badmuts, dat rooie ding) ik weet dat het alleen voor stevigheid zorgd?
endless project =D

Red Racer

dat rode ding zorgt voor stabilisatie op de weg, het is een veerpootbrug/stabilisator.

die karterfiltertjes kan je gewoon bij de automaterialen zaak kopen en bij de autostyle, je zal wel eens even het oude rubbertje wat er bij jouw nog op zit meenemen voor de maat er van.

je zal gewoon een Samco 90graden bocht moeten aanschaffen met de maat van de carb aansluiting, de buis zou er zo in moeten passemn en de lengte moet je wel ff weten en die kan je ook bij de automaterialen zaak kunnen kopen of bij ajutostyle.

grt Patrick :duim:



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

#10
Ik heb die universele kit ook gebruikt. Zie mijn >>show your car topic<<

Het is wel even zoeken bij Autostyle. Je kan kiezen uit de >>geanodiseerde set van 47,50<< of de >>verchroomde set van 52,50<<
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

badmuts20

Een veerpootbrug vermindert het overhellen in bochten en de auto is beter bestand tegen dwars krachten. Wat belangrijk is bij verlaagde auto's op brede banden. In lange en snelle bochten zorgt een brug voor meer stuur precisie.


Jeroen330

Zo, binnenkort gaan we eens aan deze auto beginnen..

Ik blaas het stof even van je topic Bas..
We gaan de luchtinlaat eens aanpakken en vooral: de motor eens laten lopen zoals hij zou moeten lopen..

Er zijn wat klachten over inhouden/stotteren, daar gaan we wat mee doen.
Datascan, afstellen en bougiekabels checken lijkt mij zo de eerste zorg. Verder het luchtfilter verplaatsen naar een koudere plek..

Keep you posted!

terl

#13
Hallo mensen.. Heb een hele tijd niks van me laten horen!!

Maar bij deze al een sneak view van mn nieuwe velgen!
Zoals die nu is


Dit wordt die



Ps: voor de mensen die met hun smartphone foto's willen uploaden..
Ik gebruik photobucket, dan kun je foto's uploaden vanaf je "iphone"

En hier een foto van in de nacht hoe mijn interieur verlichting erbij staat
endless project =D

Bunny

#14
Leuke velgjes! Ik heb je topics even samen gevoegd ;)

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic