Oldskool Lowrider Micra K10 Te koop Loop of Sloop!

Gestart door Oldskool Micra, 16 september 2010, 22:56:20

Vorige topic - Volgende topic

Oldskool Micra

Hallo,

Heb nu meer als een jaar een micra k10, had de micra gekocht om vorig jaar de winter mee door te komen. Dit omdat ik me andere auto van de winter in de stalling had gezet.
Dacht daarna dat ik de micra niet meer nodig had, dus wilde hem naar de sloop brenge omdat er geen apk meer opzat. Na een half jaar stil te hebben gestaan had ik toch weer een auto nodig voor de winter, dus ik ben nu bezig de micra apk klaar te maken.

Me andere auto:

Me daily micra:

Voor de apk moesten de schokbrekers vervangen worden want dat waren net fietspompen. Heb toen een nieuw schroefset voor een polo 6N gekocht en dat pas gemaakt op de micra.

Schroefset:

Op het schroefset zaten nog hulpveren, deze heb ik verwijderd zodat ik maximaal laag kan.
Ik had de micra maximaal omlaag geschroefd waardoor hij maar een paar cm van de grond af lag. Maar ik moet voor de APK de veren weer omhoog schroeven omdat de veren anders los liggen als je de brug omhoog doet.

Verder heb ik de auto een grote beurt gegeven en de ditributieriem vervangen.
De remmen achter gereviseerd, nieuwe wielremcilinders en remschoenen gemonteerd.

Revisie:

Verdere foto's en update soon.

Greetz 8)

Ronald

SpeedRocker

emiel

Aloha,

ook wij zijn benieuwd naar meer foto`s!

Jouw polo ziet er  :duim: top uit!!! Mooi strak!!!

Toedels,

Emiel & Andrea

Taxloss

Jah welkom!

Benieuwd naar de foto's van je micra!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nissanzwijndrecht

hey Welkom hier!

Die Polo is wel echt een mooie wagen... complimenten!

nu die micra nog!

Red Racer

Welkom hierow,

nice polo die je hebt mooie clean look bijna,(ben geen duitse auto liefhebber).

zie dat het aansluitpunt achter wel past aleen dat voorste punt past niet helemaal lekker aangezien je maar 1 bout er in hebt zitten.

maja nu wil ik wel meer van die micra zien ;) verbreed staal er onder of bbs?

Grt Patrick ;)   :duim:

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

die polo! :D netjes!

Ben benieuwd naar de Micra! ;)

Oldskool Micra

Citaat van: Red Racer op 17 september 2010, 13:35:25
Welkom hierow,

nice polo die je hebt mooie clean look bijna,(ben geen duitse auto liefhebber).

zie dat het aansluitpunt achter wel past aleen dat voorste punt past niet helemaal lekker aangezien je maar 1 bout er in hebt zitten.

maja nu wil ik wel meer van die micra zien ;) verbreed staal er onder of bbs?

Grt Patrick ;)   :duim:

Het voorste aansluitpunt moest ik pas maken omdat de boutgaten van het schroefset verder uit elkaar zitten. Deze heb ik opgevreest totdat ze pasten.
Ben nog niet verder gegaan met de micra. Ik wacht nog een op een motorrubber, want deze moet vervangen worden voor de APK. Dit verloopt allemaal moeizaam. Maar denk dat ik de wielen voorlopig orgineel laat, hiermee kun je maximaal laag;)

Update soon.

Oldskool Micra

De micra heeft vandaag APK ;D
Moet alleen de micra nog ff omlaag schroeven ;)

Heb nog even een start paneel erin gemaakt omdat mijn contactslot kapot was, dan maar geen contactslot :P Moet het alleen nog even beter afwerken.

Foto schroefset voor, pasgemaakt voor de micra:

De micra zoals hij der nu bij staat:

Voorlopig ff rustig aan doen maar de plannen zijn der al ;)

Toekomst plannen:

- Gele lampen of koplampen geel foliën
- US lights (running lights)
- Oranje spuiten
- Jägermeister bestikkeren
- Imperial
- Ronal teddy wielen
- Van binnen alles eruit alleen nog dashboard en 2 stoelen overhouden.

Dit was het weer voorlopig, zal binnen kort ff foto posten als ie weer laag staat.

Greetz

Red Racer

Whooohw kei hard jonguh!

je kan het berste voor gele lampen folie bij de vrachtwagenschops halen want de gele glas verf die ik heb is geen aanrader.

een imperial zal moeilijk worden om die te vinden je kan er wel eentje bestellen van Thule.

maar is het wat om met jouw micra bij de wintermeeting te zijn? wel leuk om  mijnus er dan naast te zetten :D :P :)

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

whaha echt een vette oplossing voor je start probleem :D
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rick_db

dat wordt een ratracer :D hoe veilig is dat eigenlijk, zo'n pasklaar gemaakte schroefset? En wat kost het om het aangepast te kopen? Wil namelijk lekker laag gaan en met 35mm gaat dat niet zo hella/kindaflush worden denk ik :(

Oldskool Micra

Citaat van: tupperwuppie op 08 oktober 2010, 13:46:27
dat wordt een ratracer :D hoe veilig is dat eigenlijk, zo'n pasklaar gemaakte schroefset? En wat kost het om het aangepast te kopen? Wil namelijk lekker laag gaan en met 35mm gaat dat niet zo hella/kindaflush worden denk ik :(

Schroefset kostte 200 eu. Tis nog best een werk om het pas te krijgen, en je moet er wel het gereedschap voor hebbe en een beetje handig wezen:P

Oldskool Micra

Hierbij een paar foto's van de auto nu op maximale laagte:

Dit was hem weer voorlopig.

Mzzl