Oldskool Lowrider Micra K10 Te koop Loop of Sloop!

Gestart door Oldskool Micra, 16 september 2010, 22:56:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

Zo de tering he, zo reed Dylan ook rond waarvan ik mijn schroefset heb.

is het wat om naar de wintermeeting toe te komen? kan ik mijnus er mooi naast zetten maar ziet er wel ziek uit!


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rick_db

#17
wat zou het me totaal kosten als ik het door jou laat doen als bijbaantje? :P zit nu te kijken naar 35mm veren (200 euro dacht ik) maar vind dit wel interessant.. wat zou het totaal gaan kosten? schroefset + aanpassen door jou?

Ronald

ziet er erg strak uit man, maar werkt dat nou een beetje goed met polo schokbrekers?

Red Racer

als het goed is kan je bij speedrocker nog een set schroefset kopen en die aan pasen want zown set heb ik er ook onder hangen.

dan kom je ook rond de 200 a 230 euro uit.


alles kan als je we maar zin en wil achter zet.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db

ja oke, maar ik ga zelf niet aan dit soort dingen werken, heb liever dat iemand zo aardig wilt zijn dat ie het voor me wilt doen met vergoeding uiteraard en dat het veilig is dan dat ik zelf eraan ga werken en ze bij de eerste heuvel kapot gaan :p

Taxloss

Als hij dan kapot gaat bij de eerste heuvel kan je mooi de ander de schuld geven... hahahah.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rick_db

haha nee maar als ik het goed heb komt Oldskool ook van DTT vandaan.. zn polo komt me bekend voor en hij staat wel bekend om goed werk ;) vandaar

Rick_db


Oldskool Micra

Hier weer een update van de micra:

Heb op motorshow essen wat audio gekocht voor in de micra:





Verder heb ik gele H4 lampen erin gezet en gele stadslichten:





Heb ook een finischvlag op het dak gestickerd en een raamband geplakt:



Heb der ook een bullhorn op gezet:



Audio ingebouwd:



Killswitch paneel netjes gemaakt en bekleed met skaileer:



Heb ook nog een setje 13 wielen gekocht.
Volgende update soon.

Later


Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

zozo dat ziet er puik uit.

veel netter met die heerlijke gele set verlichting  O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

 O0 O0 O0

Dat ziet er goed uit!
Mooi die vlag op het dak!

Oldskool Micra

Bij deze zet ik de micra te koop, heb een andere auto gekocht en de micra is overbodig geworden. PB voor meer info;)

Red Racer

kan je er wat recente foto's van laten zien?

is wel jammer maar zal wel leuk zijn als ie in de club zou komen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]