Mijn Micra K11 1.3 GX

Gestart door Joosie200, 21 september 2010, 10:28:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joosie200





Zoek de verschillen! :D

Dit keer heb ik de banden ingespoten met Poorboys Trim Restorer. Wellicht werkt Black wow beter, maar die heb ik niet paraat staan. Enfin, voor de jubileum meeting moet ie natuurlijk wel goed voor de dag komen ;)

Rob

hij staat in de zon, er liggen knuffels op de hoedenplanl, ligt wat op je dash, je kunststof delen moeten in de zwartsel, je bent naar kleine oem dopjes gegaan en hij was nat op foto 1....


volgens mij heb ik zo beetje alles hahaha

ziet er netjes uit hoor!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

waar blijven die alu velgen dan? die had je toch gekocht een tijdje geleden?

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Joosie200

Citaat van: davey op 13 april 2011, 17:54:15
waar blijven die alu velgen dan? die had je toch gekocht een tijdje geleden?

Die alu velgen liggen opgestapeld in mijn schuurtje. Ga pas in augustus nieuwe banden halen die om de alu velgen heen komen ;) Het waren enkel velgen, niet velg+band die ik in januari heb opgehaald. Tot die tijd rij ik door op mijn 13". Na de zomer zit er 15" rondom!

davey

vind je het niet een beetje jammer dat je juist in de zomer met het mooie weer niet met je velgies kan rijden?
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Joosie200

Citaat van: Defqon op 13 april 2011, 17:04:03
volgens mij heb ik zo beetje alles hahaha

Inderdaad ja  ;D Achterop zat een sticker onder het plakaat van airco (die niet functioneert wegens een kapotte relais aldus Jeroen) èn nieuwe 13" bandjes. Van no name/budget zooi naar pirelli p4.

Citaat van: davey op 13 april 2011, 17:58:15
vind je het niet een beetje jammer dat je juist in de zomer met het mooie weer niet met je velgies kan rijden?

Tja, het zal zonder meer 10x beter staan. En ongetwijfeld ook bijdragen aan een nog prettigere wegligging. Maar ik vind nu de alu velgen + nieuwe banden eronder leggen juist zonde. Die Pirelli P4 banden heb ik nu krap een half jaar eronder. Dan ga ik ze niet na een aantal maanden later weer weg doen. Veel krijg je er toch niet meer voor tweedehands. Dus dan maar zo lang mogelijk gebruiken.

davey

maar die bandjes kune je toch weer gebruiken tussen de nazomer en de aangebroken tijd voor de winter. of als je geen winterbanden hebt daar in de winter mee gaan rijden. tenminste dat zou ik doen
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

2yellow4u


Red Racer

netjes gedaan joosie O0

je kan nog wel eens de stalen velgjes opnieuw spuiten zodat het vliegroest weg is en heerlijk OEM blijft.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra SRi


Joosie200

#115
Citaat van: Red Racer op 13 april 2011, 20:33:46
je kan nog wel eens de stalen velgjes opnieuw spuiten zodat het vliegroest weg is en heerlijk OEM blijft.

Poging tot gedaan gisteren ;)



Voor:


Na:




Erg netjes is anders, maar slechter zijn ze er niet op geworden. Want de velgen waren toch al in belabberde staat. Dus voor mij volstaat het zo. Op het oog ziet het er wel uit, tot je er met je neus bovenop gaat zitten  :P

2yellow4u

Ziet er netjes uit hoor!
Misschien kan je met zo'n dikke zwarte allesschrijver-stift proberen de verf die op de banden zit, zwart bij te tippen..
Of met zwarte schoensmeer? Weet niet of dat werkt maar het is een idee..

Red Racer

jajaja dit is echt op de details letten maar het is er wel zeer netter op geworden en mag gerust zeer OEM gezien worden O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

netjes! en zoals de zon op je achter ramen staat zou ik de ramen achter zilver blinderen ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joosie200

Achterramen blinderen ga ik niet aan beginnen. Vind het persoonlijk zelf niet mooi staan. Daarnaast weet ik niet hoe het zit met wanneer ramen geblindeerd zijn. Maar valt het er gemakkelijk vanaf te krijgen als je wilt? Want met het oog op verkoopbaarheid kun je ook beter ongeblindeerde ramen hebben denk ik zo. Verder vind ik de achterramen verrekte handig op de rotonde. Kun je veel beter spieken of er nog snel een fietser/brommer voorbij glipt ja de nee.  ;)

Ik heb bij de Action een spuitbus voor bumpers/banden gehaald. Vind het verdraaid veel lijken op Poorboys Trim Restorer. Maar zodra die op is ga ik Black Wow gebruiken. Schijnt nog beter te werken en dekt echt alles op de ongespoten kunststof delen / banden beter af.

Wat dat betreft heb ik een korte to-do list over: Dezent F velgen erop + 15" all seasons banden! :)