Mijn Micra K11 1.3 GX

Gestart door Joosie200, 21 september 2010, 10:28:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rob

raam folie is heel makkelijk te verwijderen hoog uit een beetje was benzine na het verwijderen over het raam
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

jasperdg

#121
En gefoliede ramen is nog heel goed doorheen te kijken naar buiten hoor!
Naar binnen kijken is daarentegen een stuk moeilijker.
De voordelen:
1. Minder snel te heet in de auto (zon blijft buiten)
2. Passanten kunnen niet zien wat er op de achterbank ligt = minder kans op inbraak
3. Het staat stoer (vind ikzelf)

>>zo ziet het er daarna uit<<
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Riesh

4. inbraakbestendiger, de ramen zijn haast niet in te slaan
5. kleine achterin heeft minder last van de zon
Micra Addict

Pobresh

#123
leeg

Rob

heb het al een jaar er 2 jaar op zitten meest luxe zooi gewoon zo achter in in het gebied kanaleneiland (utrecht) meest jat/inbraak gevoelige wijk en altijd nog me ramen er in gehad...
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joosie200

Toch laat ik de ramen voor wat ze zijn. Heb het zelf niet op het blinderen, doet afbreuk aan de micra vind ik zelf. De velgen gaan eronder volgende week met 15" banden en dan vind ik het wel best. Ben best bereid het e.e.a. uit te geven aan een auto, maar vind het zoals het nu is wel prima voor de komende tijd. Sinds aanschaf 7 maanden terug is er flink wat aan gedaan. Nu eens een keertje de hand op de knip en genieten van het fijne wagentje :)

Joosie200

Donderdag breng ik mijn velgen + micra naar de garage. En dan komen de all seasons eronder. Vrijdag ophalen en dan genieten maar! Ik heb een vraag over Super S K11 stoelen. Die moeten toch zonder veel problemen zo over te zetten zijn? Kwestie van oude stoelen eruit, super S stoelen er voor in de plek en vastzetten maar toch? Zo ja, dan ga ik straks van standaard stoelen naar super S stoelen voor & achter. Nu nog afwachten of de verkoper naar NL wil versturen.

Red Racer

oooooohw die passen zowie zo 1OP1 in de auto, ik heb het ook met de K10 super s set dat past er ook zo in.

van waar komen die stoelen vandaan? uk of de?
is wel netjes en hoop dat het je gaat lukken want die stoelen zitten echt beter vanwegen die zijdelingse steun.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joosie200

#128
NB: wees gewaarschuwd voor crappy phone pics!

Van...


Naar..


Naar..


Dit als resultaat



En oh.. show je auto op de brug :P


Links 15" 195/50 Goodyear Vector 4 seasons band vs rechts 13" 155/70 Pirelli P4 zomerband

Zo, in 5 foto's de gehele ontwikkeling die mijn Japans koekblik heeft meegemaakt sinds het moment van aanschaf ;)

Overige foto's...




Bunny

nice en nu verlagen die hap!

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Joosie200

Citaat van: Bunny op 12 mei 2011, 17:46:42
nice en nu verlagen die hap!

Is al 3,5cm verlaagd  ;) Maar bedankt!  :)

Rob

gaaf
hij moet nog een beetje in zakken @ dempers en vering ;)
mijne is ook 35mm verlaagt en voor met 50 zit de kast echt goed vol
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joosie200

Citaat van: Defqon op 12 mei 2011, 18:00:06
gaaf
hij moet nog een beetje in zakken @ dempers en vering ;)
mijne is ook 35mm verlaagt en voor met 50 zit de kast echt goed vol

Dank! :D Dat zal het wel zijn, want ik stond ook vreemd te kijken. Nog zoveel ruimte na verlaging en bredere banden?  ??? Denk dat mijn schokdempers en veren nog moeten inzakken a.d.h.v. km's maken met de nieuwe banden. Komt vanzelf dus wel goed. Heeft gewoon zo zijn tijd nodig. Enfin, ik kreeg vanochtend goed nieuws. De stoelen/achterbank kunnen verzonden worden. Alleen is het zo'n groot pakket dat ie aan het kijken is of het mogelijk is ze richting NL te sturen vanuit UK.

En nog belangrijker: hoeveel dat dan gaat kosten. Krijg binnen nu en enkele dagen meer te horen  ^-^

dimimicra

Ziet er echt super mooi uit nu ! Je hebt dezelfde banden als mij ;)


Bunny

Citaat van: Joosie200 op 12 mei 2011, 17:47:32
Citaat van: Bunny op 12 mei 2011, 17:46:42
nice en nu verlagen die hap!

Is al 3,5cm verlaagd  ;) Maar bedankt!  :)
oeps :o Het lijkt allemaal nog zo hoog op de wielen op de foto :P.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic