Mijn Micra K11 1.3 GX

Gestart door Joosie200, 21 september 2010, 10:28:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

#135
marcel zij mij toen dat veren in de loop van de tijd beginnen in te zakken
soort materiaal moeheid (zo zie ik het)

kijk maar 195/45/15


en dit was 195/55/15
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

echt Super Joosie O0 ziet er top uit.

knapt ie echt een stuk van op, en niet meer stoep parkeren he :P.


gaat dat wel met het versturen uit de UK?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joosie200

Met de 13" bandjes stond ik vaak strak tegen de stoep aan. Heb vandaag op verschillende momenten de auto gepakt en elke keer met in parkeren hou ik nu een ruime marge. Dus strak tegen de stoep aan ga ik nu proberen te verleren ;) Verkoper gaat kijken of het überhaupt wel te versturen valt vanuit de UK naar hier. Op een definitief antwoord wacht ik nog. Maar als het qua totaalprijs niet te gek op loopt koop ik de voorstoelen en achterbank.

Vind die grijze stoelen zo saai en bovendien zitten ze nog steeds vol met hondenharen. Alsof de vorige eigenaren telkens rond reed met honden op de achterbank. Heb ze er nog niet volledig uit weten te krijgen. Niet met de stofzuiger, niet met plakband. Dus ben wel toe aan nieuwe bekleding. Kun je natuurlijk goedkoop een setje stoelhoezen kopen. Maar dat staat minder dan gewoon Super S interieur ;)

Bunny

Citaat van: Joosie200 op 12 mei 2011, 22:13:13
Met de 13" bandjes stond ik vaak strak tegen de stoep aan. Heb vandaag op verschillende momenten de auto gepakt en elke keer met in parkeren hou ik nu een ruime marge. Dus strak tegen de stoep aan ga ik nu proberen te verleren ;)
Ik herken het :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob

super s is wel nice idd maar zelfzaam aan het worden ik moet nog een acherbank hebben er van vorige eigenaar heeft die er uit gestript en zo bij vuil gegooid net als de voorstoelen toen...

dat alles omdat hij een grotere subkist wilde en nu komt het... SUZUKI swift stoelen wilde...
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rob

dat is wel heel extreem bunny :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra



Joosie200

Citaat van: Defqon op 12 mei 2011, 22:48:12
en nu komt het... SUZUKI swift stoelen wilde...

:o Lekker bezig dan die vorige eigenaar!

Qua parkeren staat de micra nu zo voor de deur:




Zoals je ziet iets verder v/d stoep af in het gevolg.

2yellow4u

Maakt een groot verschil in positief opzicht, die velgen bunny O0

2yellow4u

Citaat van: Defqon op 12 mei 2011, 18:00:06
gaaf
hij moet nog een beetje in zakken @ dempers en vering ;)
mijne is ook 35mm verlaagt en voor met 50 zit de kast echt goed vol
Gaat dat goed met 50 en 3,5cm verlaagd, ook bij het sturen en oneffenheden op het wegdek?

Milo

Citaat van: Bunny op 12 mei 2011, 22:47:40
Citaat van: Joosie200 op 12 mei 2011, 22:13:13
Met de 13" bandjes stond ik vaak strak tegen de stoep aan. Heb vandaag op verschillende momenten de auto gepakt en elke keer met in parkeren hou ik nu een ruime marge. Dus strak tegen de stoep aan ga ik nu proberen te verleren ;)
Ik herken het :P


Hahaha, hier ging ik helemaal stuk :p
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

Citaat van: 2yellow4u op 13 mei 2011, 13:15:28
Citaat van: Defqon op 12 mei 2011, 18:00:06
gaaf
hij moet nog een beetje in zakken @ dempers en vering ;)
mijne is ook 35mm verlaagt en voor met 50 zit de kast echt goed vol
Gaat dat goed met 50 en 3,5cm verlaagd, ook bij het sturen en oneffenheden op het wegdek?

50 gaat wel maar achter is het minder kan je niet iemand meer achter in nemen zo snel (licht gewichtjes wel)
tja met 45 voel je veel meer op het wegdek dan 50

en vooral voel je meer als je strak met stangen staat ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

dat was bij de bbq meet bij mij thuis, bunny met zijn diezel geloof ik.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

skralebenderacing

die velgen staan de micra echt helemaal  O0.

micra power, simply the best

davey

daar heb ik nou totaal geen last van met 195-50 r15. het enige alleen bij helemaal MAX uitsturen loop hij heel zachjes in de wielkuip! nou daar lig ik echt niet wakker van haha! mischien heb jij een andere et waarde dan ik. moet wel zeggen dat mijn banden al redelijk ver af zijn dus met hagelnieuwe scheelt dat ook wel weer een paar mm. misschien is het dan bij mij ook erger...

ik zou zeggen.. test eens heel uitgebreid wanneer hij nu precies aanloopt en hoe ernstig is dat...

maak dan een keuze of je dat acceptabel vind of niet.

leg mij trouwens eens uit waarom je zoveel waarde hecht aan dat type banden?
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!