Mijn Micra K11 1.3 GX

Gestart door Joosie200, 21 september 2010, 10:28:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

richardwbb

Zijn die 15" velgen zoveel zwaarder dan?

Joery-Joery

De 15 inch velgen waren bij mij ook zeker 2 keer zo zwaar als de 13 inchers.
Ik heb het natuurlijk niet opgemeten maar het verschil was echt groot.

Verstandige keuze  O0

Red Racer

zo blijft ie wel heer mooi OEM joosie, nog eens een set wind afwijzers bij je raamen en koplampprotectors ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joosie200



Upgrade van het zitcomfort :) Vanavond even met een emmertje Meguairs APC sop en borstel schoon boenen.

Dinsdag airco laten controleren en waar nodig bijvullen. Vrijdag de eerste lange rit, route de soleil. Resteert nog enkel een nieuwe hoedenplank aanschaffen. En op de uitkijk blijven voor K11 Super S achterbank ;) Jeroen bedankt! O0

Jeroen330

Graag gedaan kerel!

Stoelen zaten er zo in!

chiba_kun

Die Super S stoelen staan super!

Je zou ook een OEM-maat 14" kunnen overwegen. Ik rij op 165/60 14 en dat rijdt ook heel zuinig. 

TeSprouT

Heel gaaf die Super S Stoelen! Zit zeker een stuk beter? ;D
Love the potiential

Joosie200

En of het beter zit. Absoluut! Met name bij mijn onderrug merk ik een grote verbetering van comfort. En natuurlijk de zijkanten van de stoel die beter aansluit dan de standaard stoel. Nu nog een Super S achterbank erin om het plaatje compleet te maken. Is natuurlijk niet persé nodig, want ik zit toch enkel in de bestuurdersstoel en nooit achterin. Maar toch... :P

Red Racer

om het mooi in een over te laten lopen is een bijpassende achterbank wel netjes.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

ja en die heeft jeroen dus weg gegooit @ patrick... die had ik ook al willen hebben de achterbank!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joosie200

Show je auto in Frankrijk  :)



Show het behalen van 100.000km in brakke kwaliteit: (aan 't rijden terwijl mijn ma naast me zit en mijn GSM niet stil genoeg kan krijgen om zo een bewogen foto te krijgen toen ik de 100.000km passeerde  :'( )


Red Racer

jajaja geweldig om je micra in dat heerlijke omgeving te zien en die km passage zien we nog net wel hoor maak je maar geen zorgen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel


Joosie200

 :wave: want de site is weer bereikbaar! :)



Zo stond mijn micra erbij gisteren op de zomermeeting. Had 's ochtends alleen tijd om hem even te wassen want eigenlijk had ik meteen alles willen doen. Vervolgens nog verkeerd gereden ook na afslag 3 - Den Dolder. Kwam ik uit in Den Dolder zelf. Wist ik veel dat je de Taveernelaan moest aanhouden (ik had zelf opgeschreven: weg vervolgen) dus tja, reed op de Baarnseweg ofzo. Sufste was nog wel dat ik stil ging staan bij een overzichtsbord terwijl de rest van de MFC aanhang een paar meter verderop op me stonden te wachten  :-[ Achja, heb mij prima vermaakt gisteren.  :D

Milo

Citaat van: Joosie200 op 18 juli 2011, 13:26:26Sufste was nog wel dat ik stil ging staan bij een overzichtsbord terwijl de rest van de MFC aanhang een paar meter verderop op me stonden te wachten  :-[ Achja, heb mij prima vermaakt gisteren.  :D

Hahaha, jaa dat was echt een prachtig zicht ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)