Mijn Micra K11 1.3 GX

Gestart door Joosie200, 21 september 2010, 10:28:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joosie200

#30
Van:



Naar:



Puntjes op de i:



:)

Red Racer

zoo hee dat is een WERELD van verschil, heb je er ook een wax laagje overheen gedaan zodat ze langer scoon en knap blijven.

ben zelf oook een tijd opzoek naar wielkappen voor de K10 versie.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

Dat is effetjes opgeknapt zeg. Top resultaat  :duim:
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Joosie200



Zoals ik mijn micra aantrof toen ik zojuist thuis kwam :)

Rob

mijne wordt nu ook meer zwart wit dan hij al was :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joosie200

Citaat van: Defqon op 29 november 2010, 16:14:50
mijne wordt nu ook meer zwart wit dan hij al was :P

Met die van jou is dat juist een mooi effect, krijg je mooi zwart/wit contrast. Die van mij lijkt nu eerder op een kerst-kleur idee.

In april ben ik van plan een Weitec combi van verlagingsveren en daar op aangepaste schokbrekers te bestellen. Nu heb ik als bandenmaat 175/60/13 op standaard 13" velgjes. De verlaging gaat toch in mijn geval niks uitmaken voor de banden/wielkasten toch? Bedoel, die 3,5cm ruimte is er nu toch al door een groot gapend leegte in de wielkasten door mijn kleine, smalle bandjes. Komt er van pas in april want dan ben ik jarig en heb ik zodoende voldoende middelen in huis om het daadwerkelijk uit te laten voeren  ;) (that is: bestellen, monteren en uitlijnen)

Rob

ik zit met 15" ook 35mm lager en ik merkte het alleen achter hoger al xxx/60/15 moet je niet komen.
enige wat je dan hoort bij kuilen/heuvels/bochten/inzittende is gggggg in je kasten en je krijt een mooi spoor op je band
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rob

edit het verschil 13" & 15" allebei verlaagt 35mm
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joosie200

Mooie foto, kun je goed het verschil zien. Maar als ik dan dus blijf bij 13" kan die 60 hoog gewoon, met 15" dan maar naar 50 hoog. Zit zelf te denken aan witte velgen.. dit type:



15" en zodra dat bewaarheid wordt is het toch tijd voor andere banden dan ik nu heb dus...

Rob

nou ik zo het safe houde 15" met 45


13" is volgens mij al met 60 of zo... durf ik niet 100% te zeggen
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joosie200

Kogel is door de kerk.

Heb de aanschaf gedaan. Over een week staat de montage er van + uitlijning v/d wielen op de planning. :)

Andere velgen en banden (15") moet wachten. Doe ik bij het nieuwe winterseizoen, want ik heb pas net nieuwe zomerbanden dus beetje zonde om meteen die ongebruikt te laten.

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joosie200

#42
Citaat van: Defqon op 10 december 2010, 17:28:17
netjessss

Kreeg zojuist een telefoontje waar ik de bestelling had lopen. Het was uitgefaseerd, end of life. Niet langer verkrijgbaar want Weitec heeft het uit hun productassortiment gegooid. Kon wel Koni schokbrekers i.c.m. Antrax veren krijgen maar tegen een flinke meerprijs. Dus terug naar af.

Ga nu enkel verlagingsveren halen. Wat is beter: apex (238 euro) of weitec (125 euro)? Apex wordt per twee aangeboden, terwijl weitec een complete set is. Van Apex wordt wel gezegd dat het comfort ten goede komt.

Rob

sh*t dat is minder
en ze konden niet die set voor een prijs in de buurt van die jij wilde leveren
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joosie200

#44
Citaat van: Defqon op 10 december 2010, 20:14:15
sh*t dat is minder
en ze konden niet die set voor een prijs in de buurt van die jij wilde leveren

Niet bepaald. Had voor 413 het Weitec setje besteld, die combo van Antrax/Koni zou 675 gaan kosten. Die 413 was min of meer mijn limiet. Was blij die gevonden te hebben, want stroevemotorsport bijv. vraagt 60 euro meer. Lastig kiezen.. enkel verlagingsveren van Weitec of 60 euro eenmalig bijleggen.. wordt nogal duur zo.  :-\

Heb het namelijk zo gepland staan..

Set: 413 + montage: 100 + uitlijnen: 55 = 568 totaal
Set: 475 + montage: 100 + uitlijnen: 55 = 630 totaal

Als ik nu een garage in de buurt vind die voor 95 totaal kan monteren en uitlijnen kan ik de set gewoon halen bij stroevemotorsports.