The Black Pearl (the fenix) - Street Legal Kart 1.6 v2

Gestart door Rob, 24 september 2010, 21:49:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rob

je moet niet alles veraden wat je op een ander forum leest :P
maar ben idd bezig met een rally intake systeem heb er een onderhands via een MSC lid kunnen vinden prijzig maar ja bijna niet second hand te vinden

maar voor de carbon buis ben ik ook bezig nog hoor ;) heb een adresje in maarssen gevonden :) (om de hoek zelfs had ik niet verwacht)

ook mag ik vertellen dat ik nu zins vandaag op 1.6 injectors rij was even een klusje om ze te wisselen (benzine rails niet los gehaald maar gewoon de lmm)

ik had de ecu niet gereset.. dus de eerste paar km liep ze als bagger... na 5 km was er duidelijk verschil... wel stotteren en verzuipen ligt nog toen...

op de terug weg vanaf me vriendin in de eerste km nog een optrek dipje en stationair dipje...
maar toen ik de grote weg op draaide was het knallen geblazen :)

en ik moet zeggen het rijd fijn! en een beetje spelen tussen de 2000 en 2500 met het gas en je hoort geplof (heel ligt) in de pijp :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rob

enige wat ik nu nog zoek is die zilvere support balk met ronde gaten
'

kan zelf wel zo iets in elkaar zetten met een zetbankje maar heb liever een originele en daar van een paar na te laten maken voor liefhebbers
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Leo

#977
hmm das lastig ik denk dat dat toch zelfbouw gaat worden :(

ook al een beetje kunnen spelen met verschillende luchtinlaten ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Sorry Rob maar bij jou heb ik niet genoeg geduld om te wachten totdat je zelf eindelijk wat zegt en/of foto's plaatst ;)

Rob

Haha had het een paar uur er voor pas in me mailbox gevonden en gereageerd hahaha vandaar @ gedult opmerking vind het niet erg hoor :p


Hij ging nu ff verzendkosten uitzoeken en wat voor filter er in zit (maar volgens mij heb ik het zelf al uitgevonden.

Ik ben in afwachting dus ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

ik heb nu voor tijdelijk mn luchtfilter naar voren toe verhuist met een zelfmade hutteschild en een verschil voel je wel maar dan zal je van 71mm naar de 76mm toe gaan


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

nou voorlopig gebeurd er niks aan de pearl... motorblok is het leven uit ze is van de timing af gegaan zelfs en er is iets bij zuiger 4 aan de hand... klep defect of zo....

noodlottig waarschijnlijk

ben nu naar een donor blok aan het kijken... maar ja ik zal ik niet zijn als het iets anders word dan een 1.3

dus misschien gooi ik me parts wel in de verkoop die er liggen nog op de plank
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

wow, balen man..
Hoop dat je snel iets anders vind!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny

Balen! De een zijn dood de ander zijn brood :P wat heb je nog liggen dan? Ow dips op je spruitstuk :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob

#984
moet ik er bij zeggen pas niet op airco modellen... maar ik ben er nog niet uit het of er een 1.3 terug komt of 1.6 ;)

als er een 1.3 komt komt er niks los

mocht er wat te koop komen dan komt er een topic gewoon
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Kevertje-SYS

Wel zonde, Die bougies zagen er echt raar uit ook.
Komt wel goed hoop ik ;)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob

zitten nieuwe in inmiddels en ze loopt niet dus
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Riesh

anders wil ik dat spruitstuk wel van je overnemen als je overstapt naar een 1.6
Micra Addict

thieme

Zonde Rob hoop dat je snel een passende oplossing vind.

Leo

balen zeg na 200k is een 1.3 ook niet meer heilig helaas.

een 1.6 past wel meer kwa looks bij de pearl maar je huidige 90 pk waren zeker niet verkeerd :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2