The Black Pearl (the fenix) - Street Legal Kart 1.6 v2

Gestart door Rob, 24 september 2010, 21:49:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

TeSprouT

Gaaf om te zien welke ontwikkeling je wagen heeft doorgemaakt. Zo zie je maar er is altijd weer iets te doen aan je wagen! ;D

Citaat van: Defqon op 04 februari 2012, 16:48:26
weet ik daarom had ik er na ats witte cup's

Wat is er met die velgen eigenlijk gebeurt? ??? Vond ze altijd wel erg vet staan die witte! O0
Love the potiential

Rob

die cups liggen in de dozen van me huidige velgen te wachten tot ze door mij naar de oud ijzer handel gebracht worden

heb 2 winters terug toen ik nog geen winterbanden had een glijpartytje gemaakt... gevolg 1 krom en zwaar beschadigt.... 1 heeft een hobbel in de velg door putten... de andere is ook krom... 1 is nog goed :P

en aangezien je dood gegooid wordt op marktplaats met die velgen heeft het geen moeite ze te laten richten... enige zonde vind ik dat ik ze toen heb laten opruimen (de naafgaten) maar ja geld moet rollen


en nee never done ;) zit op beter weer te wachten zodat ik verder kan met bepaalde dingen :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Aah dat is zonde man, stonden namelijk erg vet! Ik zit stiekem nu ook rond te kijken voor mooie cup's, alleen nog weinig gevonden en volgens mij weinig aanbod in cups 14" voor Nissan.

haha hier zit er nog een te wachten op het mooie weer, dan kan ik ook langzaam aan beginnen met een paar leuke klusjes om de Micra een nieuw uiterlijk te geven! O0 
Love the potiential

Rob

weet niet of je met bumpers aan de slag gaat... maar spuit die bouten eerst maar goed in van te voren een dagje met WD40 of kruipolie

14" is altijd al een lastig maatje maar vind 15 mooier staan ook onder de micra met juiste bandenmaat (195/40 of 45/15) vult het mooi de wielkasten
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Thnx voor de tips man! Ik ga idd aan de slag met mijn bumpers dus zal dit idd meenemen!

Ja ik vind 15" ook mooi staan alleen zit met het feit dat ik geen stuurbekrachtiging heb en ben bang dat het sturen dan veel te zwaar word met 15". Eigenlijk zou ik dat gewoon x moeten proberen voor dat ik iet aanschaf
Love the potiential

crash_750

zonde van je velgjes,ze laten maken zal idd wel aardig wat kosten?
ik heb zelf ook al leuke velgjes gevonden,alleen heb ik nog geen mailtje terug gehad,leuk dat mp :(

Rob

hou op over mp ik zit al 3 weken op iets te wachten die gozer houd me aan het lijntje heb ik het idee :P

ben nu de afgelopen 2 dagen korte meten met hem aan het maken of zorgen dat die zooi boven water komt of ik geef hem aan voor internet oplichting :)

zal het/hem krijgen

en ja die witte cups ene kant mis ik ze... maar aan de andere kant zeg zelf...



Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Jaa mp is altijd een lastige omgeving vaak kunnen mensen redelijk 'anoniem' dingen plaatsen en vervolgens worden er genoeg mensen genaaid. Vaak als ik er al een slecht gevoel bij heb doe ik het niet, hoe graag ik iets ook wil hebben haha! ;D

Jaa het blijft een mooie wagen, maar toch zeg ik die witte ATS zijn wel erg vet ook hoor.  :D
Love the potiential

crash_750

tja ik heb gewoon oem nissan velgjes,wel leuk maar het is het net niet

TeSprouT

OEM velgen zijn idd leuk, zou ze denk ik niet weg doen. Alleen net wat jij zegt het is het net niet..

Ik blijf cup's enorm vet vinden onder een Micra (zie de verschillende die rob eronder heeft staat allemaal vet)! Ben nog hard aan het zoeken haha.
Love the potiential

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

en hoe vind je oem super s verlgen dan dat is ook 14"
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Staat ook lang niet slecht, alleen ben ik zelf meer van de velgen "die er lekker uitspringen" ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

crash_750


Rob

langzaam ben ik me aan het verdiepen in de motormod en word ook wat wijzer
een ding is zeker... mijn blok heeft zijn tijd gehad voor dit soort gein...
hij loopt richting de twee ton namelijk...

gisteren even met een kennis onder genot van een biertje aan de bar zitten kletsen er over

het gene wat ik verneem zoal is
- Jong blok scoren (weinig km's bedoel ik daar mee)
- Zuigers en veren 1.0 scoren in de toekomst
- Olie koeler scoren
- Laste stukje uitlaat vergoten dus noods me open kat er weer in ook of andere optie
- Cilinder kop laten ruwen zodat de zuigers en veren weer goed gaan werken samen en gelijk inslijten
- Sproeiers van de 1.6 er in
- Nokkenassen er in leggen
- ECU laten aanpassen er na

mis ik nog iets? uhmm?

ook nog een leuke optie die ik tegen kwam op het engelse forum
Citeer1.0 facelift gearbox/flywheel/crank pulley and N15 1.4 clutc
en dat op een 1.3 blok :)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed