Taxloss' New Ride

Gestart door Taxloss, 24 oktober 2010, 16:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

nismo

Hmm vind dat erg vreemd. Aangezien we een erg strenge APK keurmeester hebben.. die controleert daar erg goed op, beetje te soms.

Maar erg jammer dat die plek er toch zit..

Anti autostyle!!

Taxloss

Ik baal er inderdaad flink van, de kosten voor het spuiten zijn al erg duur en de bodem even laten lassen brengt ook een flinke kostenpost met zich mee. Maar goed, het is maar goed dat je niet alles van tevoren weet.

Die koppelingskabel, is niet orgineel nissan of wel? Want daar kan het strakke koppelen ook van komen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nismo

Die kabel is nog geen half jaar geleden vervangen aangezien die kapot was.

Maar daarvoor was de koppeling al erg zwaar. Laat ik het zo zeggen, zo lang als ik de micra ken is de koppeling al zwaar. Kan zijn dat de koppeling zwaarder is zeg maar ( dus meer vermogen aankan) maar dat geloof ik niet.

Wat het precies is hebben wij iig nooit kunnen vinden, ook niet extreem naar gezocht maar ja.

Anti autostyle!!

Micra-K12

Ik wil niet vervelend overkomen, maar ik neem aan dat je de complete historie weet Nicole van de Micra? Er is drie keer een nieuwe blok en bak ingeweest.

Vreemde nog steeds is, dat Marcel dat gat toen heeft gemaakt.

Taxloss

Nieuw blok hoeft opzich geen probleem te zijn! Heb ik met mijn oude auto ook wel. Maar die dingen als een gat in de bodem daar baal ik gewoon van! Hij rijdt verder goed, zijn alleen wat kleine dingetjes! 
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

zijn de kleine dingen die het doen... tja
had je het niet eerder kunnen zien? op een brug of zo?

maar ag meis gewoon lekker laten lassen en dan kan je weer verder ;)
mag de pret niet drukken lijkt mij

spuit werk ziet er mooi uit ben benieuwt naar eind resultaat!
wat een kaal bekkie zo he... zo stond mijne er ook bij nu een maand geleden alweer ruim
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

whoohw nicole, ziet er weer spik en span uit hoor :duim:

als je dat probleem wat je nu nog hebt oplost en bijkomende zaken dan kan je er een heel tijdje mee weer rijden ipv een vers blok of probleme met de verlichting.

we steuenen je wel hoor maak je maar niet druk.

groet patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Jongens, (en meisjes)

Om 5 uur is het dan zover, dan mag ik mijn auto weer ophalen. De spuiter zegt dat hij er heel gaaf uitziet ook met die bumperlip erbij.
Spannend hoor!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

davey

erg mooi allemaal!

ben benieuwd naar de pics van de complete auto met alles gemonteerd!

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

nismo

Ikzelf vind die bumperlip niet alles (voor)

En let er echt goed op met drempels en dergelijke, anders heb je voor niks voor voorbumper laten spuiten..

Ben benieuwd!

Anti autostyle!!

Jeroen330

ik ben benieuwd naar de kant en klaar foto's!

Het belooft wat goeds

Rob

zijn de pic's er al! (nee te donker rond die tijd :P gok ik)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Shadow

idd te donker... heb hem ook alleen vanuit het raam gezien haha
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Taxloss

Onder de vorige micra had ik ook een lip dat ging heel goed. Ik doe gewoon ontzettend mijn best! Dan zal het vast goed gaan. Hoop ik. Ik hoop dat ik dit weekend tijd heb om foto's te maken. Het is echt een plaatje! Bijna eng om mee te rijden!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Zie nu pas dat er nog meer reacties waren. HaHa, dom! Maar goed, ik zal zo snel mogelijk de foto's online zetten, ik gok dat ik zondag tijd heb!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...