Taxloss' New Ride

Gestart door Taxloss, 24 oktober 2010, 16:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Micra-K12

Lastig. Moet toch iemand horen wat het precies is.

Taxloss

Jah ik ben heel benieuwd. het voelt dan ook alsof ik over een hobbel rijd.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Shadow

Kan het niet zo'n stabilisatie stangetje zijn? Of je blokophanging? Misschien is een rubber kapot.
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Taxloss

stabilisatiestang hoor je als je bijvoorbeeld over een hobbel rijdt. Dat geluid is het niet.
Het is puur bij indraaien en vanuit stilstand wegrijden, dan bonk, of knalt hij een keer of twee, alsof je over een hobbel rijdt. Maar wat het is. Geen idee
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nismo

Wellicht de verlagingsveer die niet helemaal 100% zit?

Anti autostyle!!

Ed

Ik denk dat het de band is die erg hard is geworden en dan door het uitrijden en uitsturen je band over de straat gaat duwen dit gaat gepaard met bonken omdat hij iedere keer zijn grip verliest op de weg en dan wegspringt.
Als de band iets meer versleten is dan heb je hier al gauw last van.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Taxloss

Ed, de band heb ik bekeken en daar zit nog voldoende profiel op. De band ziet er verder ook nog goed uit, ik zal eens kijken of hij ergens aan het slijten is.

Hoe kan ik zien of een verlagingsveeer goed zit?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ed

Even de auto opkrikken en dan even kijken in de wielbak of hij nog op zijn plaats ligt of niet gebroken is dan valt hij er naast.

Maar dat met die band kun je testen dan moet je Serge even buiten laten staan en dan moet jij even de auto draaien in de stand wanneer jij het hoort,Syl kwam ook met zo'n verhaal thuis en toen hebben we er 2 nieuwe banden op gezet en probleem opgelost,bande waren gewoon keihard geworden en gaat dan springen.
Als je misschien een mickey-mouse merk eronder hebt kun je dit al gauw hebben,weet niet wat je eronder hebt zitten.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

nismo

#203
Volgens mij michelin pilot exalto pe2.

Althans voor zover ik weet hebben die banden erop gelegen.

Anti autostyle!!

emiel


Taxloss

Inderdaad Michelin banden.

Ik heb geen idee emiel
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Nou,

Ik heb weer voor een paar 100 euro aan de auto laten verspijkeren, maar nu koppelt hij weer als de beste.
Ik moet zeggen dat het investeren in het ding me aardig tegen begint te staan. Maar hopen dat het nu een poosje rustig blijft wat betreft de kosten.

Hij rijdt gelukkig weer mooi!

Binnenkort ff paar nieuwe remblokjes, want die zijn volledig op.

Volgens de monteur komt er wel signaal van de auto dat hij te warm is. Dit is te voelen en te meten op de stekker. Maar hij slaat niet aan, waarschijnlijk is het relais kapot volgens de monteur. Nu heb ik een nieuwe relais laten plaatsen vanmiddag en moet ik het nog een keer uit proberen.

Ik had zelf bij aankoop van de auto niet goed gekeken naar de moeren van de velgen. Blijkt dat er slotmoeren opzitten, maar dat ik de sleutel niet heb die daar bij hoort. Ben blij dat ik nooit een lekker band heb gehad. Heb de moeren er af laten halen en een setje nieuwe gehaald. Dus dat kan ook weer geregeld worden.

Nu ben ik weer ff klaar hopelijk en kan hij weer een poosje zonder zorgen rijden... haha. pfffffff
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

jemig he wat een gedoe, heb je een nette auto zit je weer in de zorgen maar we gaan er nu van uit dat je een hele tijd rustig aan kan gaan rijden.

dus je ventilator slaat weer aan als ie te warm wordt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

i wish you luck girl :)
moet nou toch wel goed komen he
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

2yellow4u

Ik hoop idd dat de auto nu goed is en dat je voorlopig van de onverwachte kosten af bent!
Dat probleem met die veiligheidsmoeren ken ik, heb er ook een nieuw setje op laten zetten omdat de sleutel er niet meer was..