Taxloss' New Ride

Gestart door Taxloss, 24 oktober 2010, 16:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Taxloss

Citaat van: bunkertje op 17 april 2011, 22:06:24
Gewoon op Ebay kijken of de Beer coatings wat ik vanmiddag vertelde. Anyway mooie Micra trekt goed de aandacht en die quote van je bij Paul de leeuw: "als je zon'n kont voor je ziet rijden blijf je toch kijken!" LOL

gr bb

Jah dat zal ik eens doen kijken naar die verf. Goede tip van je!
Ennuh jah... hij heeft ook een lekker kontje... mag er graag naar kijken. hahaha.

Leuk dat jullie er waren :)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

bunkertje

#256
Tuurlijk, to be continued. Mijn auto heb ik verkocht dus die is ff niet meeting waardig vanwege terug bouw naar OEM maar als de nieuwe er is dan ben ik met de eigen voiture van de partij.

gr bb

P.S. leuk trouwems dat je laarzen bij je rokje en je oogschaduw kleurden  O0

Taxloss

we gaan het zien. Leuk!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

hahaha ik speel wel lotto dus wie weet hahaha
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

aztec micra

Citaat van: bunkertje op 17 april 2011, 22:21:11

....P.S. leuk trouwems dat je laarzen bij je rokje en je oogschaduw kleurden  O0

vrouwelijke eigenschap alles op elkaar afstemmen  ;D O0

Taxloss

Citaat van: bunkertje op 17 april 2011, 22:21:11
Tuurlijk, to be continued. Mijn auto heb ik verkocht dus die is ff niet meeting waardig vanwege terug bouw naar OEM maar als de nieuwe er is dan ben ik met de eigen voiture van de partij.

gr bb

P.S. leuk trouwems dat je laarzen bij je rokje en je oogschaduw kleurden  O0

En bij mijn auto... hahaha..
Normaal ben ik er niet zo mee bezig... haha, maar dacht sloof me eens uit...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

syrek

Hey Tax, zag net pas, dat je geen nissan logo's op je auto hebt! Zo ziet toch niemand dat het een Nissan Micra is! En dat als voorzitster ;)
You should really check out @Dropbox. It's hot. http://db.tt/EQ8exeG

Taxloss

Citaat van: syrek op 18 april 2011, 09:37:03
Hey Tax, zag net pas, dat je geen nissan logo's op je auto hebt! Zo ziet toch niemand dat het een Nissan Micra is! En dat als voorzitster ;)

Zoow, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Gelukkig heb ik wel www.micrafanclub.com op de kentekenplaathouders staan.

Dat scheelt alweer.


Ik heb trouwens afgelopen zondag winterwielen opgehaald bij Bea. Ik had dit vorig jaar met haar afgesproken en zij heeft ze keurig bewaard een jaar lang en daarna heb ik ze opgehaald.
Ze zijn echt zo goed als nieuw. Dus ik ben er heel blij mee!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Vandaag hebben Serge en Leon (met gebroken enkel) mijn winterbanden onder de auto geplaatst.













En nog ff een lampje vervangen, nu zijn mijn lampen weer even fel. Maar dat stekkertje blijft smelten, wat je ook doet. Bij deze Micra maar ook bij de vorige.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

Wat voor velgen komen er in plaats van je velgen die je nu te koop hebt?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

Geen idee, ik zit te denken aan zwart of donkergrijs ofzoiets.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Bevallen de huidige allu velgen niet?

Riesh

Citaat van: Taxloss op 13 november 2011, 19:31:48
.....
En nog ff een lampje vervangen, nu zijn mijn lampen weer even fel. Maar dat stekkertje blijft smelten, wat je ook doet. Bij deze Micra maar ook bij de vorige.

dat is idd een kwaaltje bij de K11, had ik vroeger ook al last van.Destijds heb ik universele h4 stekkers gahaald bij de automaterialenzaak. Toen was het over
Micra Addict

Red Racer

zou voor je winterwielen eens even kijken of een setje K12 doppen OEM mooi staan onder de auto.

zelf velgen in de buurt van gunmetal wat een slag donkerder is dan wat je had en iets van oz of zo iets?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Citaat van: Red Racer op 14 november 2011, 18:40:26
zou voor je winterwielen eens even kijken of een setje K12 doppen OEM mooi staan onder de auto.

zelf velgen in de buurt van gunmetal wat een slag donkerder is dan wat je had en iets van oz of zo iets?
:D