Taxloss' New Ride

Gestart door Taxloss, 24 oktober 2010, 16:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

#92
Vind zelf de 2e foto erg mooi, want de motorkap is groen op de foto en de auto bruin...


ow jah en er zaten zwarte niet verstelbare spiegels op, ben langs de sloop geweest en heb verstelbare spiegels opgehaald, die zijn gespoten en worden ook geplaatst...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Mooi hoor Nicole! Ziet er allemaal strak uit :duim: :duim:
Is de kleur ook precies hetzelfde?
Het is en blijft natuurlijk een mooie maar moeilijke kleur..

Taxloss

De kleur is afkomstig van nissan zelf en is dus precies hetzelfde, als je er met de neus bovenop ligt zul je altijd kleur verschil zien natuurlijk omdat het ene nieuw is en het andere niet, maar het is zoals ik nu kon zien minimaal het verschil.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Micra-K12

Ziet er erg goed uit! Btw, die gat in de bodemplaat heeft Marcel al een xtje gefixed.

Taxloss

Ik baal er ontzettend van dat ik het nu pas weet. Maar met spuit resultaat ben ik tot nu toe heel blij
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Haha..maar niemand gaat er met z'n neus bovenop staan, dus dan valt het niet op ;)
Met de gele was het kleurverschil ook zo groot, de achterklep en het dak waren veel lichter geel geworden dan de rest van de auto. Kwam vooral doordat daar de zon meer op heeft geschenen. Bij rood is dat ook vaak het geval.

2yellow4u

Zit dat gat in een dragend gedeelte van de auto? Dan bestaat de kans dat het gelast moet worden..

Micra-K12

Citaat van: Taxloss op 16 november 2010, 19:16:21
Ik baal er ontzettend van dat ik het nu pas weet. Maar met spuit resultaat ben ik tot nu toe heel blij

Als je alles van te voren weet ;)

Taxloss

Het gat zit in de bodem achter de bijrijdersstoel.
Volgens mij had mijn vorige micra daar ook al een zwakke plek. Maar goed, misschien morgen het wagentje ophalen.

Zou zo cool zijn.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Shadow

ik ben heel erg benieuwd. maar wat zijn die dingen op dar rooster? de eerste foto onder de mooie spiegels.

kom je morgen showen?
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Taxloss

ehm bumperlip en het kapje dat voor je sleepoog zit, of bedoel je dat niet?

Ik kan hem waarschijnlijk morgenavond pas ophalen. ben heel benieuwd, als het een beetje een christelijke tijd is kom ik showen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nismo

Ziet erg goed uit Nicole! Heb je ook erg veel blanke lak gebruikt net als Marcel toen? Die spiegels zal er ook beter uitzien!

Maar gat in de bodemplaat?

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! (dus als ie weer in elkaar zit)

Anti autostyle!!

Taxloss

Ja een flink gat in de bodem ook hoor.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...