Micra Power!

Gestart door Lucifer, 24 oktober 2010, 22:11:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lucifer

Hey mensen,

Ik denk dat de meesten van jullie mij wel kennen als het broertje van. En vaak was ik er ook wel bij maar dit keer hoor ik er ook bij :P haha. Ik heb namelijk de auto van mijn zus overgenomen en ga nu de club vergezellen.

Ik heb ander halfjaar geleden mijn rijbewijs gehaald en heb toen een Fiat Punto aangeschaft die nog ergens op dit forum staat. Van die auto heb ik afscheid genomen om mijn ticket te betalen voor mijn buitenlandse stage in Mexico. Bij terugkomst was ik dus autoloos en ga nu dus Micra rijden!!!

Ik denk dat ik over de auto verder weinig hoef te vertellen haha. Mensen tot snel!!

Marco 


Joosie200

Begin je wel meteen goed met een mooie micra. Van je vrienden moet je het hebben aldus het gezegde, welnu familie kan je zo nu en dan ook prima helpen  :duim: En handig natuurlijk dat je weinig meer aan de micra hoeft te doen, want zoals ie is issie stoer zat.  8) Of heb je zelf al een lijstje van: die dingen wil ik anders zien? :P

MicraMuts

Hey wat leuk! :duim: (val in herhaling) hahaha

Gefeliciteerd met de aankoop en voor jouw ook vele veilige km's gewenst!


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

davey

gefeliciteerd met je micra.

groetjes davey
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

emiel

Aloha,

gefeliciteerd met de mooie complete micra  :duim:

Emiel

Taxloss

Heej broer!!!

Mooie auto heb je daar!
Ik wens je er heel veel plezier mee.
Ik hoop dat we samen nog heel vaak naar meetings mogen gaan!

Je zus!

p.s wel lief zijn voor het wagentje...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Shadow

HÉ kerel! Welkom Haha!

Gr berry
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

nissanzwijndrecht

nou heel veel plezier en veilige kilometers!!!!

Red Racer

Noh Heey

heb je gesproken op de Full Speed ;) :duim:

nicole kan zo af en toe wel eens een oogje in het zeil houden maar het is zeker leuk dat je de mooi micra in de club behoud.

Veel Suc6 met de micra


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Lucifer

Bedankt Mensen! :)

Ik heb eigenlijk niet zoveel op mijn verlanglijstje staan, toevallig heb ik vanmiddag samen met Tax een race stuur opgehaald uit een micra k10. Zal vanavond even een fototje maken.

Taxloss

stuur staat hem erg goed, moet ik eerlijk zeggen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

zozo een super s sport stuurtje van een K10?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

jah super s sportstuur van de k10 er mooi ding, leuke prijs ook

Trouwens die man had ook nog skirts, wielkastverbreders enz, iemand belangstellign... heb wel foto's gemaakt, als er belangstelling is dan wil ik wel foto's plaatsten
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

foto,foto!

zat eer toevallig een teller unit in en van die b-style kapjes aan de binnenkant van de auto?
zoals je weet kan ik die met de wintermeet wel meenemen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

ik stuur ff pm anders vervuilen we dit topic
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...