TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

TeSprouT

Kleine update van de gang van zaken voor het plan! ;D

Vandaag zijn mijn witte knippers binnen gekomen! Ik ga vanavond even kijken hoe ik die moet monteren, kan nooit al te moeilijk zijn. Kan iemand mij alleen vertellen hoe ik de zijknippers los krijg?

Verder ga ik donderdagavond samen met een maatje LM velgen bekijken en als alles goed is direct aanschaffen. Het werd wel een keer tijd voor een leuk setje onder The Red Delight.

Ook heb ik dankzij Rob een setje sideskirts die ik zaterdag kan ophalen. Voor het verzamelen ben ik dus aardig compleet. Verder heb ik met een maat gesproken over de mogelijkheid tot het zelf spuiten van de bumpers (hij werkt met verf vandaar). Hier gaan we twee weekenden voor gebruiken om op ons gemak proberen een mooi resultaat te krijgen.

Ik houd jullie op de hoogte! O0
Love the potiential

dimimicra

Gewoon aan het knipperlicht draaien ;-)
Heb er ook zo'n besteld, maar de fitting van de micra past niet in de fitting van die engelse witte zijknippers...
Ik heb die dan gewoon aan elkaar geplakt met lijm die er makkelijk afkan voor het geval m'n led lampje kapot gaat.

TeSprouT

@dimimicra Thnx voor advies, ben benieuwd dan vanavond of het gemakkelijk gaat...
Love the potiential

Rob

mooie man dat je die skirts gaat scoren ;) help graag mensen
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Citaat van: Rob op 20 maart 2012, 14:01:24
mooie man dat je die skirts gaat scoren ;) help graag mensen

Ja en het is nog in de buurt ook! Dus top geregeld zo ;D
Love the potiential

Rob

I have a need for speed

TeSprouT

Toeval bestaat niet.. :P

Ben benieuwd of ik ze goed pas krijg maar we gaan het zien. ;D
Love the potiential

TeSprouT

PFF wat een gekloot zeg, ik krijg die zijknippers met geen mogelijkheid los. Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kan ze alleen een beetje heen en weer wringen.

Ik heb al wat info gevonden, ga weer proberen...
Love the potiential

Rob

gewoon omlaag drukken en trekken :P (ja klinkt nasty als je dubbel zinnig denkt)

I have a need for speed

TeSprouT

Love the potiential

TeSprouT

Citaat van: Rob op 20 maart 2012, 17:32:54
gewoon omlaag drukken en trekken :P (ja klinkt nasty als je dubbel zinnig denkt)

Okee thnx! Het is gelukt, was inderdaad naar beneden duwen en niet draaien. Ze zitten erop, koste wat frustratie maar het eindresultaat is veel beter dan die oranje dingen. ;D
Love the potiential

Rob

I have a need for speed

TeSprouT

Love the potiential

Rob

I have a need for speed

Red Racer

Netjes O0

wil een verlaging zien ik die wagen met nette wheelies er onder ;)

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]