TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

Milo

Citaat van: Red Racer op 20 maart 2012, 21:04:50
Netjes O0

wil een verlaging zien ik die wagen met nette wheelies er onder ;)

+1
Zou stoer zijn!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Velgen komen deze week waarschijnlijk! Morgen ga ik kijken. O0

Verlaging ligt even opde lange baan eerst het een dan het ander.
Love the potiential

TeSprouT

Gisteravond samen met een maatje een lange rit richting het noorden gehad om bij Xander langs te gaan. Hij had een mooi setje 14"cup velgen liggen die ik ging bekijken. Velgen zagen er goed uit, hebben wel wat liefde nodig maar dat was te overzien en al op voorhand aangegeven. Erg netjes allemaal! :)

Hele gezellige avond gehad bij Xander (bedankt voor de koffie, bier en gezelligheid ;) ) waarna we na inladen weer terug gingen richting Rotterdam.

Sneakpeak: O0

Love the potiential

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Thnx, ben er zelf ook erg blij mee! ;D
Love the potiential

Joery-Joery

Die gaan wel mooi staan onder de micra, zie ik daar nu stiekem al een verlagingsveer  ;)

Rob

dat gaat super staan kerel! wauw!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Love the potiential

Red Racer

dat wordt zekerste weten Fap voer als er ook een verlaging bij zit ;)

zijn ze nog een nettte staat?

idd ik spot ook een rode verlagings veer? ook meegesmokkeld?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

@Patrick

Klopt van die verlagingsveer, ik heb er twee meegekregen voor de voorkant. de andere twee voor de achterkant moeten nog gedemonteerd worden dus komen later! ;D

Thnx voor het compliment, de velgen hebben wel wat stoeprandschade maar dat neem ik voor lief. Dit weekend goed schoonmaken en kijken of ik ze kan monteren. O0
Love the potiential

Red Racer

OEHw dat wordt Zeker netjes, heeft Xander dan al een Schroefset op zijn turbo micra?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jesper

Zal em goed staan, een setje cup velgen I.C.M. verlaging, ik ben benieuwd!

TeSprouT

Citaat van: Red Racer op 23 maart 2012, 20:10:39
OEHw dat wordt Zeker netjes, heeft Xander dan al een Schroefset op zijn turbo micra?

Xander heeft nog geen stroefset hij is nog rond kijken. Maar die zit er zeker aan te komen. Ik moet even geduldig wachten voor de achterveren dan kan ik ook kijken voor verlagen. O0

@Jesper thnx! Ik ben ook erg benieuwd, gaat zeker vet worden!
Love the potiential

TeSprouT

Jaja ik heb ze dit weekend even gemonteerd! Banden zijn heel stuk breder haha. Vind ze zelf echt heel bruut staan!  8)

Verlagen zal wel moeten heb op dit moment echt HUGE wheelgaps, maar dat komt met de tijd wel keer.

Picture time! O0

Love the potiential

Bunny

Wat voor maten hebben die velgen en banden? Ziet er nu al goed uit! :)

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic