TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

Leo

Had hem idd zien liggen. Heb mijn super s bumper destijds ook uit duitsland gehaald.
Is hij nu monteerbaar of moet de bumper eerst nog een beetje bewerkt worden ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Micra1.3E3HBSuperSE2

Citaat van: TeSprouT op 04 juni 2012, 21:14:41
Jaa bij mij is de boel 2x gebalanceert ook met finish balancer en heb ik de boel laten uitlijnen. :S trillen is wel heel stuk minder dan het was maar bandenboer zei al dat het niet helemaal weg zal gaan..

Mijn banden zijn 195 / 45 / R14

Oke, bij mij ligt er 195/45R15 onder. En ik heb nu nog een klein beetje trillen. Zal binnekort ook nog een keer uit laten lijnen, ff kijken of het dan nog wat minder wordt.

TeSprouT

@xleonl Nee de bumper heeft nog wel wat liefde nodig, her en der wat verf schade dus licht opschuren en spuiten! Daarna kan ik hem monteren. ;D

@Micra1.3E3HBSuperS Hou me even op de hoogte ik ben wel benieuwd naar het effect bij jou! O0
Love the potiential

Joery-Joery

Vergeet niet dat het ook aan de band zelf kan liggen, het kan zo zijn dat het profiel niet gelijk is op de band zelf wat ook voor trillingen kan zorgen.

TeSprouT

Klopt, of een 'ei' op je band! Heb ik ook naar laten kijken bij mij, maar de banden zijn goed is mij verteld. De banden die er op zitten zijn ook zo goed als nieuw...
Love the potiential

Micra1.3E3HBSuperSE2

Ik heb gloednieuwe banden eronder zitten  :-\
Dus die zullen toch zeker wel goed zijn  :P

Joery-Joery

Nee dat zegt dus helaas niets  ;)

Micra1.3E3HBSuperSE2

Net ff gekeken, zijn helemaal goed :) Kan daar dus niet aan liggen.

TeSprouT

Afdek kap voor het sleepoog van de bumper zojuist besteld, over twee dagen binnen als het goed is. De bumper is nu echt compleet! ;D
Love the potiential

TeSprouT

Even terug te komen op het trillen van de stuur. Ik heb er de laatste tijd een beetje opgelet en het valt mij op dat het stuur de ene keer erger trilt dan de andere keer.

Naar mijn idee gebeurt het trillen op dezelfde plaatsen, dus kan het zo zijn dat dit ligt aan het wegdek? (Spoorvorming?) Ook heb ik het idee dat het trillen op ouder wegdek minder aanwezig is dan nieuwer wegdek..
Love the potiential

Rob

kerel geen dank als je weer hulp nodig hebt en kan je helpen doe ik het graag stel me paypal ook wel is in aanbieding voor mensen
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Weer een nieuwe update binnen! Ik had de helft al gekregen van Xander en gisteren is de andere helft binnen gekomen! Xander bedankt voor de veren echt top! O0

Het zijn 35mm verlagingsveren, ik moet nog even kijken hoe ik ze erop ga krijgen want zelf doen is geen optie voor mij.

Love the potiential

Leo

Mooi. Omdat je losse veren hebt zul je een veerspanner nodig hebben om ze te monteren. Ik meen dat die een euro of 35 kosten maar dat weet ik niet zeker. Mischien is er iemand die je er eentje wilt uitlenen.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Ben benieuwd naar het resultaat! :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)