TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

TeSprouT

Precies! Maar vinden jullie het ook een verbetering zo of niet? Ik zelf vind het wel wat hebben eigenlijk. Vanavond even kijken hoe het in donker is. ;D
Love the potiential

Micra1.3E3HBSuperSE2

Het ziet toppie uit O0
Beter dan die andere in ieder geval!

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Joery-Joery

Het idee is gaaf maar het plakband vind ik niets, maar nu je toch al booskijkers hebt is het een leuk klusje om die wat te verlengen met poly zodat je het zelfde effect krijgt als nu alleen dan beter :P

TeSprouT

Thnx iedereen!

@Joery ik snap wat je bedoelt, poly is zeker netter! Helaas ben ik niet zo handig daarmee, misschien als andere dingen af zijn dat ik daar eens goed voor ga zitten. Zo om te proberen vind ik het nog best geslaagd eigenlijk.

Oja gisteren even nog gewacht tot het donker was en met lichten aan een foto gemaakt, voldoende licht en met een leuk effect! O0

Love the potiential

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Love the potiential

Micra1.3E3HBSuperSE2

Joery-Joery

Dit is een prima klusje om met poly te beginnen erg moeilijk is het niet hoor  ;)

Ries

ik ben daar toevallig ook mee bezig haha
heb precies hetzelfde gedaan als jij eerst even afplakken voor de beeldvorming :)
ik zeg doen!

Rob

kijk tijden herleven mijn oude booskijkers bij jou op de wagen en weer tape er onder! :P
en zo kwam hij door de apk bij mij ook

eneeee
me vorige ook!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Haha grappig om te zien inderdaad dat jou oude booskijkers dit al eerder op jou wagen hebben meegemaakt.

Ben tot nu toe erg tevreden met de tape zo, misschien later een keer kijken voor een poly versie maar voorlopig laat ik het even zo ;D

@Ries, wel even kijken naar welke tape je koopt is lullig als de tape doorschijnt met je lichten aan. Dat was ook iets waar ik bang voor was. Ik heb in ieder geval tape van Tesa gebruikt €2,99 bij de karwei.
Love the potiential

Ries

Citaat van: TeSprouT op 21 juni 2012, 10:24:22
Haha grappig om te zien inderdaad dat jou oude booskijkers dit al eerder op jou wagen hebben meegemaakt.

Ben tot nu toe erg tevreden met de tape zo, misschien later een keer kijken voor een poly versie maar voorlopig laat ik het even zo ;D

@Ries, wel even kijken naar welke tape je koopt is lullig als de tape doorschijnt met je lichten aan. Dat was ook iets waar ik bang voor was. Ik heb in ieder geval tape van Tesa gebruikt €2,99 bij de karwei.

thnx voor de tip :)

er komt ooit een kap die ik ga  doorlassen

Riesh

rene, als je hulp nodig hebt met de verlaginsgveren dan hoor ik het wel.

booskijkers met tape zien er netjes uit, hu nog van poly of doorlassen :P
Micra Addict

TeSprouT

Citaat van: Riesh op 21 juni 2012, 15:10:18
rene, als je hulp nodig hebt met de verlaginsgveren dan hoor ik het wel.

booskijkers met tape zien er netjes uit, hu nog van poly of doorlassen :P

Thnx, tof van je dat je hulp aanbiedt! Als eerst staat de voorbumper op de planning dan waarschijnlijk na mijn vakantie de veren, ik laat tegen die tijd wel wat weten! O0
Love the potiential