TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

TeSprouT

Thnx allemaal! O0

Bij die laatste website lijken er inderdaad op maar zijn ze niet helemaal. Bij mij staat micra in het midden bij die website niet. Maar zeker nette lijsten! Wel bizar dat de 2 stuks duurder zijn dan de 4 stuks? :s
Love the potiential

Milo

Ik vind ze idd ook egt tegenvallen qua prijs, ik had ze namelijk ook wel gewilt...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

zoeken zoeken zoeken op de sloop kom ze ook zelden tegen en niet altijd alleen in super sjes
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Vorige week heb ik wat stickers mogen ontvangen van Nicole en Rob, dus het was tijd deze een mooi plekje te geven op The Red Delight!

Zie hier het resultaat, vind het zelf erg gaaf staan!  8)

Helaas ook wat minder leuks aan de auto, ik wilde even de veerpootburg demonteren om bij te werken en voor mijn gevoel zat hij ook niet helemaal lekker gemonteerd. Ik gaf bijna geen kracht maar toch dit met het resultaat:  :'(

Jawel de bout van de veerpoot is afgebroken... Dus morgen even langs de garage dan kunnen ze een nieuwe bout erop lassen.
Love the potiential

Milo

Aii, balen man :S
Sticker staat egt gaaf joh! :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

TeSprouT

Thnx Milo! ;D

Jaa zeker balen, maar het is gelukkig op te lossen! :)
Love the potiential

Milo

Is dat één sticker of gwn 2 onder elkaar?
Ik wil deze (2?) misschien ook wel, vind het egt gaaf! :)

TeSprouT

Dit zijn 2 stickers, de onderste is de standaard zijraamsticker van MFC en de bovenste heb ik via Rob gekregen. Je moet hem even contacten misschien kan hij nog wel aan een setje van die micra stickers komen.

Hoop je hiermee geholpen te hebben! :)
Love the potiential

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Love the potiential

Rob

Staat erg netjes ook bij jou de sticker ;)

I have a need for speed

Milo

Heb je nog van die mooie stickertjes Rob?

Rob

Jup 1 setje kan er nog wel paar bestellen scheeld verzendkosten

I have a need for speed

TeSprouT

Mooi dat het nog geregeld kan worden, denk dat mensen die interesse hebben Rob dan het best even met een PM kunnen benaderen. :)

Gisteren heb ik mijn auto nog weggebracht en de bout laten fixen! Dat is gelukkig allemaal goed opgelost! Ik kan weer rijden en ben dus weer blij. Zelf dacht ik op dat moment gelijk om mijn verlagingsveren te laten monteren aangezien ze dan toch al bezig zijn aan een veerpoot. Helaas viel dat tegen aangezien ze daar 250! Euro voor vragen. Dit is enkel de montage, dat vond ik dus een beetje te gek dus straks na mijn vakantie daar maar eens voor kijken! ;D
Love the potiential