TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

TeSprouT

Citaat van: Milo op 12 mei 2013, 20:31:16
Staat egt gaaf man, mooi karretje! O0
Wanneer ga je je velgen doen?
Al staan mn zinnen op een ander setje velgen, ben vd week nog een RH setje tegen gekomen voor niet veel én in goede staat, hmmmm... ::)

Thnx Milo! Mijn velgen ga ik doen zodra ik ze heb laten controleren dat ze 100% recht zijn, het lekker weer is en ik vrij heb van mijn werk. Maar gaat zeker gebeuren!

Welke velgen heb je op het oog dan?

Citaat van: Kwarkieboy op 15 mei 2013, 21:01:02
Ziet er goed uit die Leon Cupra lip aan de voorkant.
Wat ga je met die Ibiza Cupra lip doen ?  (A)

Thnx! Die ibiza lip laat ik voorlopig voor wat ie is, wil eerst mn skirts gaan doen. Dan kijken hoe dat staat! ;D
Love the potiential

Milo

JBW Starmags >:D

EDIT: plaatje bij het praatje

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

@ Milo, ik had ze stiekem al even opgezocht maar ik zeg NICE! Zeker doen, zijn erg vet ook! O0
Love the potiential

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

smeck

what's that...can't hear you over the sound of the scraping!

chiba_kun

Die zullen zeker netjes staan!

TeSprouT

Nou Milo je hoort het, goede keuze dus deze velgen! ;)

Wat mijn velgen betreft ben ik er nog niet helemaal uit wat ik met het hart ga doen, de rand wordt volledig gepolijst. Twijfel om het hart zwart te maken of het hart ook te polijsten en de achterkant van de velg zwart te spuiten...

Wat vinden jullie? :)
Love the potiential

Ries

URL=http://

[/URL]

Persoonlijk zou ik voor het zwarte hart gaan met de rode rand

Leo

oeps foutje idd, ik zou voor deze kleur combi gaan

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Guys, super dat jullie enthousiast zijn en Milo willen helpen met nieuwe velgen zoeken enz. O0

Alleen zou ik graag willen vragen Milo advies en tips te geven in zijn eigen topic. (dan ziet hij het waarschijnlijk ook sneller). ;D

Thnx!

Modje: Clean-up tot mijn laatste bericht s.v.p. (EDIT: Onderling is het al opgelost, thnx iedereen! :D)
Love the potiential

Ries

quote author=TeSprouT link=topic=11135.msg139492#msg139492 date=1368775637]
Nou Milo je hoort het, goede keuze dus deze velgen! ;)

Wat mijn velgen betreft ben ik er nog niet helemaal uit wat ik met het hart ga doen, de rand wordt volledig gepolijst. Twijfel om het hart zwart te maken of het hart ook te polijsten en de achterkant van de velg zwart te spuiten...

Wat vinden jullie? :)
[/quote]

Het gaat dus niet om de velgen van de plaatjes maar om het idee toe te passen op zijn huidige velgen.
Hij wil de velgen die hij nu heeft veranderen als ik het goed lees ;)
Juist met die diepe velgen die hij nu heeft zou je het hart zwart kunnen maken en de rand rood

Edit: dit en de plaatjes gaan dus over tesprout zijn velgen ;)

TeSprouT

Citaat van: Ries op 17 mei 2013, 10:40:39
Het gaat dus niet om de velgen van de plaatjes maar om het idee toe te passen op zijn huidige velgen.
Juist met die diepe velgen die hij nu heeft zou je het hart zwart kunnen maken en de rand rood

Thnx voor je idee! Dat de diepe rand gepolijst gaat worden is eigenlijk al wel een zekerheidje...

Het hart rood heb ik eigenlijk nog nooit over na gedacht, i.c.m. zwarte (glimmende) moeren en zwarte naafkapjes zou dat zeker vet kunnen worden.
Love the potiential

MaStErTuNeR Q

Citaat van: TeSprouT op 17 mei 2013, 10:48:38
Citaat van: Ries op 17 mei 2013, 10:40:39

Thnx voor je idee! Dat de diepe rand gepolijst gaat worden is eigenlijk al wel een zekerheidje...

Het hart rood heb ik eigenlijk nog nooit over na gedacht, i.c.m. zwarte (glimmende) moeren en zwarte naafkapjes zou dat zeker vet kunnen worden.

en je kan ook nog vragen of een airbrusher het netjes laat overlappen met een mooie gloed .
al zou ik wel uitkijken dat de velgen niet de auto overheersen .
anders heb je dalijk dat mensen alleen naar je velgen kijken terwijl het om het gehele plaatje gaat .

TeSprouT

@Mastertuner Q Klopt de velgen moeten niet overheersen, zeker iets om in de gaten te houden.

Heb even snel op internet gezocht naar het effect van een rood hart, dan krijg je dit ongeveer. (sorry voor de auto)

Heeft ook wel wat bij een rode wagen!
Love the potiential

Ries

Die combinatie is zeker niet verkeerd alleen vergis je niet in de hoeveelheid gepolijst ten opzichte van de hoeveelheid rood.  Jou velg rand is namelijk veel dieper dan bovenstaand plaatje ;)