TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

Ries

Toch nog even een fototje om je te overtuigen alleen dan bij een gele lupo haha :p

MaStErTuNeR Q

rood hart op rode auto zorgt er ook voor dat het rood lichter uit valt .
en een rode kleur die licht uitvalt gaat naar fout roze toe .

Zwart zorgt er voor dat het rood bad ass terug komt zoals de rode kleur ook bedoelt is .

TeSprouT

Thnx voor jullie ideeën en tips! Hier heb ik zeker wel wat aan, ik ga me er eens verder in verdiepen en kijken of ik meerdere voorbeelden kan vinden.

Het geen wat ik bij de gele lupo vindt is dat het hart, doordat die zwart is weg valt... Dat wil ik proberen bij mij te voorkomen.
Love the potiential

MaStErTuNeR Q

Citaat van: TeSprouT op 17 mei 2013, 11:18:27
Thnx voor jullie ideeën en tips! Hier heb ik zeker wel wat aan, ik ga me er eens verder in verdiepen en kijken of ik meerdere voorbeelden kan vinden.

Het geen wat ik bij de gele lupo vindt is dat het hart, doordat die zwart is weg valt... Dat wil ik proberen bij mij te voorkomen.

komt omdat zijn naafkappen en zijn bouten ook zwart zijn dan verandert het hele geheel ook in een zwart gat .

dan krijg je een soort tron lagacy idee .

Milo

Mijn post met velgen was zoals aangegeven staat: een plaatje bij het praatje (van de velgen die ik ga nemen).
Ik zei alleen hoewel ik niet zozeer meer op zoek ben, de velgen die Spruit heeft nog steeds een beetje blijven kriebelen en daaropvolgend een foto van mijn (aankomende) velgen postte omdat hij ernaar vroeg.

Persoonlijk vind ik rood op rood een beetje té worden. Ikzelf zou voor gepolijste rand met een zwart hart gaan en anders de velgen geheel gepolijst houden. Zowel een zwart hart met gepolijst hart als volledig gepolijst stoot lekker af tegenover de rest in zijn geheel.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Milo op 17 mei 2013, 11:22:22
Mijn post met velgen was zoals aangegeven staat: een plaatje bij het praatje (van de velgen die ik ga nemen).
Ik zei alleen hoewel ik niet zozeer meer op zoek ben, de velgen die Spruit heeft nog steeds een beetje blijven kriebelen en daaropvolgend een foto van mijn (aankomende) velgen postte omdat hij ernaar vroeg.

Persoonlijk vind ik rood op rood een beetje té worden. Ik zou gwn voor gepolijste rand met een zwart hart gaan en anders de velgen geheel gepolijst houden. Stoot lekker af tegenover de rest.

polijsten is eigenlijk niet te doen hier in nederland .
elke keer als je gereden hebt die rand droog maken wordt je na een tijdje ook wel zat .
laat staan een hele velg .

Rob

ik zeg doen die laste velgen stijl en kleur :)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Citaat van: Rob op 18 mei 2013, 21:30:03
ik zeg doen die laste velgen stijl en kleur :)

Met die laatste bedoel je welke?
Love the potiential

TeSprouT

Gisteren mijn auto eens even een goede wasbeurt gegeven en alles een beetje gepoetst, nu glimt hij weer zoals het hoort! ;D

Love the potiential

thom-micra

please ga die mooie velgen niet spuiten :(
zonde van zo'n mooi borbet setje!

Leo

mooi zo dan kan ik hem zondag eens aanschouwen met alle onderdelen gespoten :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MaStErTuNeR Q

glimt als een geoliede tiet (mag ik dit zeggen ,,, ja vast wel :D)

TeSprouT

Thnx allemaal, ja hopelijk blijft hij een beetje schoon tot zondag!

Citaat van: thom-micra op 20 mei 2013, 17:36:39

Haha thnx voor het compliment, maar de velgen hebben echt wat liefde nodig. Veel stoeprandschade (was al toen ik ze kocht) en vochtblaasjes.
Love the potiential

Milo

Citaat van: thom-micra op 20 mei 2013, 17:36:39

Is geen Borbet, het is RH cup ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Thnx milo, had ik overheen gelezen. Zijn idd RH Cups ;D
Love the potiential