TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

TeSprouT

Zou wat zijn zeg.. Een 2.3 in een micra, dan ben ik denk de eerste! Haha!

Maar goed vandaag wat gedaan aan de wagen, ik had voor mijn vakantie een sportstuur gekocht van Riesh. Dit omdat ik de ander nogal 'gammel' vond aanvoelen, zeker zonder stuurbekrachtiging.

Wat ik dacht dat nog geen half uur werk hoefde te zijn bleek achteraf een kleine middag gekost te hebben. Alles zat een beetje tegen, maar agh het resultaat mag er zeker zijn. Heerlijk stuurtje! ;D

Love the potiential

thieme

Leo

beter zo O0

jouw armsteun was me eigenlijk nog nooit opgevallen, je zou nog wat meer interieur delen een nieuw laklaagje kunnen geven :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Micra Addict

lurtz

TeSprouT

Afgelopen vrijdag was het weer zover, tijd voor de APK! Ik wist dat mijn beide dorpels gelast zouden moeten worden dat had mij hier al op voorbereid, via bekende terecht gekomen bij een garage in Rdam die dit voor een leuk prijsje kon doen incl. APK. Dus twee vliegen in een klap en ik kan er weer een jaar tegenaan.

Door het laswerk heb ik nu twee zwarte strepen bij de dorpels, ik vind het niet erg en zelfs wel stoer staan bij de rest. Verder wilde ik al langere tijd een andere autoradio, dus dat heb ik dit weekend ook gefixt. De Pioneer DEH-X5600BT, hiermee kan ik direct mijn telefoon over de radio gebruiken. Ideaal!

Plaatjes! :D

En het stuurtje nog een keer, betere kwaliteit.

Love the potiential

Bunny

Staat goed met die zwarte steelies :)

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Thnx guy's, vind het zelf ook erg gaaf staan!
Love the potiential

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

De rode kleur knalt er wel uit zo met die zwarte baan en velgen ! O0
K11 '95
K11 Aztek '00

thieme

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Citaat van: xleonl op 23 september 2013, 17:23:03
mooi zo :) tijd voor skirts :P

Jaa die liggen al heeeeeel lang te wachten. Maar nu de dorpels gemaakt zijn kunnen ze erop. Alleen nog verzinnen hoe? :-P
Love the potiential

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2